Wat vinden jullie?

Het hangt er waarschijnlijk van af hoe jullie uit elkaar zijn gegaan. Als het zo was dat jullie zeker geen vrienden meer zijn en elkaar haten, is het waarschijnlijk wel om je aan te vallen.

Als jullie nog steeds vrienden zijn, is het misschien dat hij echt houdt van dit meisje. Geen idee, maar zit er niet over in, je bent beter af zonder hem als hij zoiets doet.

Tsja, niet leuk voor je, maar jullie zijn uit elkaar dus hij mag alles doen wat hij wil. Hij hoeft geen rekening meer met je te houden.

Bedankt voor jullie reacties!

/

Ik weet dat je dit liever niet wil horen maar toch zeg ik dit.

Ik denk dat hij heel blij en gelukkig is met zijn nieuwe vriendin en dat hij haar daarom aan iedereen wil showen en wil laten zien. Hij is verder gegaan met zijn leven en dat zal jij ook moeten doen. Het is logisch dat je je af en toe rot voelt als je foto’s van hem ziet of aan hem terug denkt. Dat heeft gewoon tijd nodig.

Het is inderdaad wel een rare actie. Hij heeft niet eens aan jou gedacht toen hij zijn whatsapp foto veranderde. Hij had moeten denken aan hoe het voor hem zou zijn geweest als jij ditzelfde had gedaan. Dan had hij het vast niet gedaan.

Het kan ook zijn dat hij gewoon heel verliefd is. :slightly_smiling_face:

/

Hmm, nee ik denk niet dat hij zo gelukkig is met dit meisje en dat meteen aan iedereen wil laten zien. Ik denk wel dat hij het voor jou doet. Meestal heb je pas een samenstelletjesfoto als je al een aantal maanden samen bent. Ik denk dat hij het inderdaad aan jou wil laten zien.

Volgens mij zijn de meeste jongens hier niet zo mee bezig hoor.

/

absoluut niet aanvallend bedoeld

maar als wij vinden dat het niet is om je op te jagen, of juist wel, wat wil je met de informatie doen? je hebt geen inspraak op zijn leven en hij hoeft geen rekening met je te houden… als je er moeite mee hebt zou ik zijn nummer verwijderen, helpt erg goed. spreek uit ervaring :’)

hu dubbel?

Dit ja.
En het kan toch ook gewoon gebeuren dat hij verliefd werd. Misschien was het ook helemaal niet zijn bedoeling om zo snel weer een nieuwe vriendin te krijgen, maarja die dingen gebeuren. En dat aanpassen van z’n profielfoto vind ik eigenlijk ook doodnormaal. Hij heeft een nieuwe vriendin alsof hij nu nog gaat denken van ‘Muhahaha ik verander mijn profielfoto om m’n ex te pesten.’ Nee gewoon nee.

ik denk dat ze er niet bij na denken.

Mijn ex kwam mij op whatsapp vertellen (en dat was na een relatie van 4,5 jaar, en na 2 maanden dat het uit was…)
Dat hij met een meisje bezig was en het serieus werd.

Ik vroeg waarom hij me dit kwam vertellen, wilde hij me verder de grond in trappen
Nee hij zei… ik vond dat ik het je moest vertellen ik ben niet zon eikel die je na 4,5 jaar ineens laat zitten…
Hij bedoelde het goed. maar nee. het is uit je hebt niks meer met mij te maken.
Dus houd geen rekening meer met mij, want dat doe ik ook niet met jou!

En ja toen ontstond er een lichtelijke ruzie.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat hij hier helemaal niet over na heeft gedacht. Waarschijnlijk is hij gewoon heel verliefd en heeft hij daarom die foto als whatsapp foto in gesteld. Persoonlijk vind ik dat hij daarbij ook helemaal niet aan jou hoeft te denken of hoe jij dat zou vinden want jullie relatie is afgesloten. Hij is verder gegaan met zijn leven en dat zou jij ook moeten doen want dat is echt veel beter voor je (:

Dit
En wat maakt het uit hoelang je samen bent? Al ben je 1 dag samen dan mag je toch je profielfoto veranderen in een foto van jullie samen? Een teken dat hij van haar houd en dat iedereen dat mag weten.