wat vinden jullie ?

He ,
Ik heb een beetje een dilemma…
2jaar geleden kwan ik bij een jongen in de klas. En na een paar maanden kwam ik hem tegen in de gang van de school en ik moest naar een " verlaten deel van de school " daar komt nooit meer ie mand en hij liep mee.
Om een lang verhaal kort te maken we hebben staan zoenen, en daarna in de maanden daarna nog een paar keer(redelijk vaak) maar we hebben geen relatie … een soort friends with benifits maar dan ging t altijd spontaan :kusje:nu zijn we 2 jaar verder en we doen het soms nog steeds alfgelopen week toevallig weer en toen zijn we iets verder gegaan…hij vroeg toen of ik het met hem eou doen maar wat vinden jullie .? Het is mn eerste keer en hij is wel lief aleen ik heb ook wel eens zn negeer periode gehad met m …

‘Hij is wel lief’, ik zou het niet doen.

niet doen…

Je moet hem echt helemaal geweldig vinden voordat je zoiets doet. Blijf vooral bij jezelf en hou ook de eer aan jezelf. Jij maakt de keuze maar ik zou het niet doen!

Dit dus. Ik zou mijn eerste keer niet op die manier gedaan hebben, maar als het voor jou goed voelt moet je het zelf weten. Ga bij jezelf na of je dit echt wilt en of je er geen spijt van zult krijgen na afloop.

Het feit dat je twijfel is al genoeg om te zeggen dat je het niet moet doen.

Bij twijfel niet doen, stel je doet het wel heb je er misschien later wel spijt van en had je liever je eerste keer anders gehad…

Seks (vooral de eerste keer) moet bijzonder zijn… ondanks de pijn en andere ongemakken die het met zich meebrengt. Je moet kiezen voor iemand die jou ziet als méér dan een gewone vriendin, iemand die écht voor je gaat en van je houdt.

Niet doen, als jij over een tijdje een relatie hebt met een jongen en jullie gaan verder wil je toch dat het met hem je eerste keer is. Niet met een jongen waar je af en toe mee zoent.

Hoe oud ben je trouwens…?

Ik zou zoiets niet als mijn eerste keer willen hebben, misschien wel nadat ik flink wat ervaring heb want het klinkt spannend, maar ik wilde mijn eerste keer als iets speciaals en met iemand waarvan ik wist dat het goed zat. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, het is jouw lichaam.

Bij twijfel zeker niet doen

Ik zou het echt niet doen… Hier ga je nog zoveel spijt van krijgen… Je eerste keer moet speciaal zijn, en je moet er zeker van zijn. Geloof me, je krijgt er super veel spijt van als je je niet bewaard voor de juiste.