Wat vinden jullie van..?

Groene ogen en donker bruin/zwart achtig haar?
Ik heb namelijk van mezelf een lichte huid,groene ogen, en heel donker haar
maar IEDEREEN denkt altijd dat ik me haar verf of lenzen in heb en dat vind ik heel irritant…
nu ben ik geblondeert al een tijdje en iedereen denkt dat ik van nature blond ben :’) maar is er misschien een reden waarom het onnatuurlijk staat?
ze zeggen toch altijd dat je natuurlijke haarkleur het beste staat ofzo? blijkbaar niet xD want ik wil eigelijk graag weer donker maar ik wil niet de hele tijd van die vragen naar me kop krijgen als ‘‘waarom verf je je haar’’ of wat is je natuurlijke haarkleur?

normaal toch ?

Ik zou het juist als een compliment zien als ik jou was, het betekent dat je opvalt en dat je iets unieks hebt.

Vind ik juist mooi, donker haar en een lichte kleur ogen, heeft iets exotisch.

Gewoon je eigen haarkleur terug nemen.
Je moet je niet gek laten maken door wat anderen zeggen.
Kunnen we net zo goed allemaal een pruik opzetten en lenzen nemen.

haha donker haar met lichte ogen is toch juist super mooi! Ik verf het express bruin omdat ik blauwe ogen heb :stuck_out_tongue: je ogen springen er dan echt uit :grinning: gewoon terug naar donker joh! xx

ik vind dat mooi. ik heb zelf ook groene ogen, een bleke huid en sproeten. ik had echt graag roodbruin haar willen hebben, maar helaas heb ik echt zo’n saai kleurtje bruin haha. maar verven wil ik niet …

Ik vind dat heel mooi!

Ik heb dat ook, heel donkerbruin haar en lichtblauwe ogen en een witte huid, ik vind het bij anderen wel mooi maar bij mezelf niet zo haha