Wat vinden jullie van Veet® In-Shower Ontharingscrème?

Heejj, hebben jullie Veet® In-Shower Ontharingscrème
al n’s uitgeprobeerd of dingen er over gehoord, graag melden :wink:

Liefs,

Ik heb gehoord dat 'ie goed werkt, dus ik ga 'm kopen! :grinning:

ik heb hem!
hij werkt (bij mij!) super, maar er zijn ook meisjes die het vinden stinken (wat ik wel mee vind vallen) of waarbij hun huid allergie’s (wat spel ik dat weer goed!) ervoor zijn, en daardoor bijvoorbeeld allemaal bultjes krijgen!

gewoon proberen joh!

succes!

Heb weleens gehoord dat meisjes van Veet brandwondjes kregen.
Maar heb er zelf geen ervaring mee dus of dat waar is, ik weet het niet. Ik zou het gewoon eerst proberen op een klein stukje van je been voordat je je hele been eronder smeert :wink:

Nou ik kon er iedergeval niet tegen… Maar dat is dus echt uitproberen.

werkt wel, maar ik vind m ook stinken…

hebbenhebbenhebben! hoe duur istie:)

Ik heb veet ontharingscréme voor de gevoelige huid… en normaal zit k onder de bultjes omdat me huid gevoelig is maar nu werkt tie wel!

Me benen waren een week helemaal haartjes vry en de haartjes die terugkomen zyn geen stoppeltjes :astonished:

(En ik vind de myne niet stinken )

Ik heb die al eens gebruikt. Maar hij werkte bij mij totaal niet. En ik vind het zowiezo onhandig.
Je moet het opsmeren en dan nog eerst 3 min. ofzo wachten voordat je mag gaan douchen. (terwijl dit in de toenmalige commercial niet zo gebracht werd)
Ze zeggen dat het onder de douche zou blijven zitten, maar als je dan de gebruiksaanwijzing leest, staat dat dit alleen gebeurt als je de douchestraal er niet rechtsstreeks op richt. (dat is moeilijk te voorkomen)
Ik vond hem minder stinken dan de normale ontharingscremes.
En bij mij gingen niet eens alle haartjes eraf… [lees, vrijwel niks]

ik heb m dus ook gekocht, en eigelijk ovnd ik hem wel goed! je benen worden er zoooo zacht van

'k ga kopen!! :wink:

Ik heb hem gisteren gekocht, vanavond eens uitproberen ! :slightly_smiling_face:

Bij mij werkt ie! :grinning:

Wéétje,Ik zou het niet weten. Zal best,ik heb hem nognooit gebruikt!

bij mij werkt het ook maar krijg stoppels al na 2 dagen :slightly_smiling_face: schiet niet op dus… het breekt je haar gewoon af en je krijgt je haar gewoon net zo snel terug als bij scheren… gewoon scheren dus! is zo’n chemische troep!!

hij werkt ,vind ik, vreselijk goed, maar ik vind hem ook vreselijk stinken. Mijn benen worden er wel altijd heel zacht van, dus gebruik hem wel af en toe :grinning:

Hoe duur isie ongeveer? :stuck_out_tongue:

En hoelang blijven de haartjes weg :angel:

Ik denk rond de 13 euro?

max. 10 euro!