Wat vinden jullie van Selena Gomez

Ik vind haar films altijd wel leuk :’)
Maar in die trailer van Monte carlo?.. dan gaat ze zoenen met die gast en dan lijkt ze echt 14 ofzo :’)

Gehhe

Prachtige meid. Verder weet ik niet in welke films ze speelt of hoe ze zingt.

Haha

Haar zingen is echt trés horrible.

Ze is mooi. Wel erg dat ze voor pedo word uit gescholden omdat ze met Justin is.

Ik vind het liedje, promise you, leuk

Ze is erg mooi, maar haar werk doet ze niet goed, vind ik en ze moet echt een ander vriendje gaan zoeken.

knap meisje

Soms heb ik het idee dat ze niet bestaat, dat heb ik bij alle mensen van Disney Channel :relieved: maar ja, ik hou niet van haar muziek, maar ik vind het wel leuk dat ze nu wat met justin bieber heeft haha.

Ik vind het idd zoo idioot dat ze bedreigd word om dat ze met Justin is,
Die meisjes die dat doen denken ook echt dat ze een kans maken bijjustin b hè

Ik ben dan de enige die haar niet knap vind ze heeft best wel een bol hoofd.
Ze kan matig zingen en acteren maar in der interviews lijkt ze me wel een lief leuk meisje…

oninteressant

Vind het wel een leuk meisje, maar verder niets.

Haha

Mij interesseert ze ook maar bar weinig, en wat ik van haar heb gezien, ik ze dat ze idd gewoon zo’n disney disney meisje is, zo liefjes en leuk. Ik vind haar ook niet knap of zo. Ze is wel een mooi meisje hoor, maar vergeleken met de meeste andere disney meiden zoals miley, vanessa of die ene van camp rock vind ik haar niet zo mooi. Ze ziet er uit alsof ze 8 is vind ik. Maar goed uiterlijk afkraken ben ik hier niet voor haha , want an sich is ze niet lelijk daar niet van. En het kan best een leuk mens zijn. Ik ken haar alleen niet en hoef haar ook niet te kennen, niet mijn genre.