Wat vinden jullie van seks zonder condoom?

Vinden jullie dat iets OK of is het echt een no go. Of alleen voor als je getrouwd bent? Meningen?

Seks zonder condoom is alleen goed wanneer je een andere voorbehoedsmiddel hebt (spiraal,pil,…)
en je er 100% zeker van bent dat geen van beide een Soa heeft.

Het is veel fijner maar ik zou het alleen doen als ik echt 100% zeker weet dat diegene soa vrij is. En het blijft een risico.

^oohkeej, bedankt om m’n quote te veranderen? :flushed:

Haha niet verkeerd bedoeld, was het eens met jou! Alleen + dat als je natuurlijk gewenst zwanger wilt, maar ik denk niet dat TS dat wil :wink:

Ik vind het prima om seks te hebben zonder condoom als je in een vaste relatie zit, een ander voorbehoedsmiddel gebruikt en weet dat er geen SOA’s in het spel zijn.

Wanneer het gaat om een beginnende relatie wanneer je bijvoorbeeld niet op de hoogte bent van het verleden van je vriend/vriendin, keertje random seks hebben met een one-night-stand, of met iemand die je niet zo goed kent, zou ik absoluut geen seks zonder condoom hebben. Gewoon om te vermijden dat je straks een SOA hebt. Mensen die in die gevallen dan dus ook geen condoom gebruiken vind ik ook een beetje dom.

Ik heb nog nooit seks met condoom gehad, zit sinds het begin van mijn relatie al aan de pil, dus ik weet niet beter.

Ik heb altijd seks zonder condoom

Veel fijner zonder.
Maar ik ben zelf aan de pil en heb daarnaast al 8 jaar een vaste relatie.

Niks mis mee, mits SOA-vrij en in een vaste relatie (en als je niet zwanger wilt worden natuurlijk met een andere vorm van anticonceptie).

Ik vind seks zonder condoom zoveel fijner haha.

ZOVEEL fijner. Alleen doen als je een vaste relatie hebt en beide getest bent. En je ook nog anticonceptie gebruikt natuurlijk.

ik vind het acceptabel als je een serieuze relatie hebt, een ander voorbehoedsmiddel gebruikt en zeker weet dat je partner geen soa heeft.

Er zit wel wat in dat zonder fijner is, maar dat weegt niet op tegen de voordelen (extra bescherming bovenop anticonceptie zoals de pil, soa’s voorkomen). Verder ben ik het eens met de meiden hierboven: doe t alleen zonder als je erop kan vertrouwen dat er iets anders geregeld is.