Wat vinden jullie van ''rood'' deze winter.

Jaja, rood komt in.
Zou jij zo met een rode broek gaan rondlopen, of een knalrood vest? of houd je het liever bij grijsbruinzwarte kleure.

Nou, een rode broek niet! Maar een leuk vestje of truitje why not? (:

heb laatst bij de primark een rode broek gekocht dus jep ga deze winter lekker voor rood

Ja, ik was van plan een rood jasje te kopen, dat vind ik heel leuk.
Maar ik twijfel, ik zie op dit moment best veel mensen met zo’n jasje.

Een rode panty zou ik nog wel doen, maar geen FEL rood, gewoon dat donkerrode, past bij de herfst! Ik heb ‘t alleen niet, ik zou niet weten waarmee te combineren :’)

Ik zou geen knalrode kleding kopen, maar bordeauxrood vind ik heel mooi!

Ik heb een wijnrode blouse en een oversized bruin-rode trui gekocht, maar echt felrood vind ik meer voor de zomer.

Een broek echt nier. Maar ik vind de blazers heel mooi.
O, en ik heb gisteren een heel erg mooi rood jurkje met driekwart mouwen bij de H&M gekocht.

Rode jas vind ik niet mooi.
maar een rode broek/vest vind ik zeker heel erg mooi.
In de winter zie je eigenlijk alleen maar grijszwart… Saai is dat!

Het felrode vind ik niet zo, maar heb zelf een wijn rood kleur broek en dat vind ik wel mooi voor in de herfst, en een rood leren jasje (:

Ik koop de laatste tijd alleen maar rood tinten, niet het felle maar gewoon oud rood zeg maar. Geen idee hoe je het noemt haha

Bordeauxrood is mooi.

En ik laat mijn haar waarschijnlijk (ja, nog steeds) donkerrood verven, maar dat is niet bepaald omdat rood ‘in’ is :’)

Rood truitje of een vest zou ik wel dragen, een broek oid zou ik niet dragen.

Ik vind rood een mooie kleur.

Ik vind het een geweldige trend. Vooral de donkere roodtinten vind ik mooi, of van dat bruin/rood. En rood haar is ook geweldig! Ik ben fan :grinning:

en ik draag nu een donkerrood wollig vest

Ik heb al 3 jaar telkens een rode jas :slightly_smiling_face: dus mij bevalt het wel!

Een rode broek niet zo gauw, maar een shirt/vestje wel!
Ik hou van rood! Het matcht zo mooi bij zwart (wat ik het liefst draag!)
Dus ik ben helemaal blij dat het weer in raakt! :grinning:
Alleen rood dat naar oranje neigt vind ik echt oerlelijk.

zeker wel lekker met een rode broek de winter in (:

had bij de zara ook een super mooie donker rode broek gezien

Ik hou van rode jurkjes! <3