Wat vinden jullie van paardrijden?

[b]ik rij zelf ik vind het suuper leuk <3

Ben benieuwd wat jij er van vind :slightly_smiling_face:[/b]

Ik had er zelf na 6 lessen genoeg van…

Super.

Ik rij 6 jaar nou en ik vind het nog steeds geweldig ^^

Stom. ( en ja ik heb het eens gedaan )

ik heb er niet echt een mening over,
het is gewoon niet echt mijn ding zegmaar…

Ik vind het leuk, zeker als je een goede band met de paard hebt.
Het is goed voor je conditie.
Sommige mensen vinden het geen sport, maar het is ook helemaal niet te vergelijken met iets als hockey of tennis vind ik.
Maar ze stinken wel :angel:

:slightly_smiling_face:

ik zit er al vanaf me 6e op .

Stom, want ik ben allergisch voor paarden.

Heel leuk. ^^

Ik ben bang en allergisch voor paarden, maar ik vind het wel leuk om op tv dressuur te zien of springwedstrijden. Vind het heel leuk hoe sommige echt een geweldige band met hun paard kunnen hebben. Het is niet zo maar een sport vind ik.

eng

super !

Hoogtevrees…

Heb er één keer op gezeten toen ik heel klein was. Had de hele tijd het gevoel alsof ik ieder moment van het paard af kon vallen.

Ik heb er 5 maanden op gezeten ( maar het voelde alsof het jaren duurde pfff…:p)
ik ben er met plezier vanaf gegaan, wilde niks anders dan een ander sport zonder het verschonen van een dier…

Kijk…ik ging op paardrijden, moest wekelijks trainen en voordat het begon moest ik telkens bijna een uur mijn paard verschonen. En dan was ie ook nog eens enorm, waardoor ik meer werk had. En ik zat op een veeet dure manage, waardoor ze veel strenger deden en ze waren heel bescheiden allemaal. En het was totaal niet gezellig+ de meiden die mee reden waren zo arrogant! Ze sloten mij buiten ( niet dat het mij iets boeide ;p) maar waarom ik wegging daar was omdat ze mij goedvonden en daarom mij 2 paarden erbij deden! Ik had nu gwn 3 paarden die voor mij waren, en als ik dan moest rijden tijdens de les mocht ik een paard uit zoeken. Eerst was het leuk, maar een tijdje daarna moest ik ze alle drie verzorgen! Ik vond het zo minder dat ik maar maandjes erop zat, en 3 paarden moest verzorgen. Miss. was ik inderdaad goed, maar zo word ik toch niet beter met 3 paarden? Mijn moeder snapte er ook niks van en ben ermee gestopt. En ik vind het niet erg ofzo, wel over de dure paardrijden-kleding die ik heb gekocht en nu in de kledingkast liggen… :stuck_out_tongue:
maar ik heb niks tegen paarden hoor, die vind ik suuper lief <3
en mijn stieftante heeft een stuk land met schapen en 2 paarden waar ik op mag rijdeeeen!!

xx

super ! (anders reed ik niet 5dagen in de week (ofmeer)xD )

Mn ouders vinden het te duur, daarom zit ik er niet op:( Vind ik wel heel erg jammer. Ik reed soms op het paard van een vriendin, maar dr ouders konden het niet meer betalen, dus toen ging ie weg.:frowning_face: In de zomervakantie ben ik een keer een week op paardrijkamp geweest in ommen, wat heeeel leuk was(L) Ik ga aankomende zomervakantie waarschijnlijk weer, dit keer naar ergens op de grens nederland-belgië, en dan hele lange tochten maken(L) daar hbe ik echt mega veel zin in. en paarden zijn geweldig<3 Als iemand nog iets in de buurt weet van Amersfoort, wat niet duur is? xxxxxxxxxxxxx

Love it!
Behalve als alles zo hard is dat je niks kunt en je elke keer zo dra je even wilt rijden direct weer na de hal moet, haah zwaar!

Verschrikkelijk :'3.
Maar dat komt omdat ik toen met mijn ‘kinderfeestje’ ging paardrijden en die man mijn pony losliet zodat hij half wegrende.
Dat was eng.