Wat vinden jullie van okselhaar?

Ik snap niet wat er zo vies is aan okselhaar bij mannen :stuck_out_tongue: ik vind het eerder nogal vrouwelijk als ze het weghalen. Ken ook geen man die het helemaal weghaalt.

Ik wel, genoeg. Ik vind het echt goor als ze het wel laten staan. Er is niks mannelijks aan, het ziet er niet uit en het stinkt.

Mijn vriendje heeft niet extreem veel haar en scheert het zelfs weg soms.
Ik heb geen okselhaar, dus hoef me er nooit druk om te maken.

Ik zal straks eens aan mijn vriend vragen hoe het zit! Ik loopt volgens mij een beetje achter wat het scheren van oksels betreft :stuck_out_tongue:

[quote author=Kraplapje link=topic=287011.msg273886111#msg273886111 date=1385028711]
Mijn vriendje heeft niet extreem veel haar en scheert het zelfs weg soms.
Ik heb geen okselhaar, dus hoef me er nooit druk om te maken.
[/quote

wauwww love your life! als ik mijn oksels 's ochtends scheer, kun je 's avonds al weer haartjes zien…

Ik vind het onbelangrijk, van mij mag hij het lekker laten staan. Borst- en buikhaar vind ik niets aan de andere kant. Dat mag wel weg.

Haha, goed om te zien dat er meer mensen zijn die zo denken over okselhaar :slightly_smiling_face: .

Mannen moeten het gewoon laten staan. Ikzelf haal wel altijd alles weg. Bij vrouwen vind ik het gewoon onhygiënisch.

:nauseated_face:

Ik vind dat mannen ook alles behalve hun benen moet scheren. Tuurlijk is het niet erg als hij het een keer overslaat, maar er moet niet zoveel haar hangen dat ik het kan vlechten.

je bent dik

En jij bent een troll

ja thanks! loveyou2

Bij meisjes vind ik het vies als je het niet weghaalt, bij jongens maakt het me niet veel uit als het maar geen dikke bos is :")

Inderdaad. Stoppeltjes of hele korte haartjes accepteer ik best wel, maar langer dan dat moet het niet worden.

Ik vind okselhaar bij vrouwen gewoon vies, maar dat is gewoon omdat dat een beetje door mijn omgeving er zo in is geprint. Bij mannen vind ik het dan weer wel passen, maar als het lang is vind ik het bij mannen ook heel vies. Zweterige plekken en haar vind ik samen gewoon niet zo fris maar dat heeft gewoon met mening te maken.

Dat is hetzelfde als dat ik een wat groter baardje vies vind, daar zullen veel mensen het ook niet mee eens zijn :slightly_smiling_face:

Ik ben het nooit eens met het merendeel van de meningen van deze discussies. Het hebben van schaamhaar is natuurlijk en heeft een reden. Ooit is er iemand begonnen met het scheren en nu is het zo normaal, dat je vies bent als je het niet doet. I don’t get it. Anyways, ik scheer alleen mijn oksels, aangezien ik een onzekere 16 jarige ben die geen zin meer heeft in het gezeik van anderen en daarom maar meegaat. Mijn benen doe ik niet, omdat dat lichte dunne haren zijn die je alleen ziet als je er op let: geen gezeik dus.
Mijn moeder is trouwens all natural: geen make-up, niet scheren dus je gaat er niet dood aan haha.

Ik weet trouwens dat ik op deze reactie wel gezeik krijg, maar ik hoop iemand die er ook zo over denkt te helpen met een soort van steuntje.

Ik zou het niet raar vinden als jouw toekomstige vriendje je niet wilt beffen. Ik ken namelijk geen enkele jongen die zin heeft in haren in z’n bek.

Grappig hoe het onderschrift van mensen zo kan verschillen van de werkelijke mening
Zoals ik al schreef trek ik me toch stiekem wel wat aan van deze kortzichtige maatschappij en kan ik me aanpassen mocht dat nodig zijn. Ik heb uberhaupt wat tegen orale seks, dat terzijde. Mijn moeder heeft zich in haar 52 jaar nooit geschoren en heeft toch al bijna 20 jaar een relatie met m’n vader. Er zullen dus vast nog wel ergens mensen zijn die het accepteren tussen al die vissen.

Er is ook nog een verschil tussen helemaal er af en trimmen, vind ik. Ik heb liever dat mijn vriend z’n okselhaar trimt dan dat ie het er helemaal af haalt, want dat vind ik denk ik heel raar. En zelf scheer ik het wel, want ik loop (vooral in de zomer natuurlijk) rond in hemdjes en dan zie je het als ik m’n arm op til. Bij mannen is dat niet zo snel, want die dragen vaak shirts.