Wat vinden jullie van Oilily?

De titel zegt t al…

ik vind het zelf echt super leuk, heb er 2 tassen van, een poromonai en een sjaaltje.

En welke collectie vinden jullie het leukst?
De nieuwe vind ik zelf niet echt mooi.

Ik vind de printjes altijd érg leuk, al vind ik de tassen er wel heel erg duur van…

Leeeuk! Vroeger had ik altijd Olily kleding aan, mijn moeder vond het ook altijd heel leuk. Ik heb nu eigenlijk niks meer maar vind het wel een leuk merk!

Ik ken de collectie niet? heb je miss foto’s ofzo daarvan?

Ik heb er helemaal niks mee. Het is te lief! Het is ook vaak erg duur. De geurtjes zijn wel erg lekker en de tassen zijn vaak ook wel leuk. Maar ik zou er niet zo gauw iets van kopen.

http://www.oililyworld.com/site.html

daar staat de hele collectie.

Maar de collectie met die hele grote bloemen vind ik ook erg lelijk.

ik vind het een té vrolijke collectie.
een beetje te kak eigenlijk.

iedereen vind het kakkerig maar dat vind ik zelf eigenlijk heel erg meevallen

de sjaaltjes misschien, maar de tassen toch niet?

Ik vind oilily bij anderen wel leuk…
maar ik vind ut wel supper kakkerig…
Als ik iemand zie lopen met een oilily tas en ik zie alleen de achterkant dan denk ik wel meteen: kakker…(en ik heb ut nog nooit mis gehad =P)

haha, je hebt vaak wel gelijk hoor :wink:
maar de laatste tijd toch nier meer?

Op mijn profiel staat een foto van mij met een oilily tas en ik zie er toch niet kakkerig uit?? :slightly_smiling_face:

Ik vind het ook super~!!
alleen zooo duur:S
majahh,
kleding heb ik er niet veel van…
wel sjaaltje, portomonnee en tas!!

xxx

het is inderdaad niet goedkoop… ik heb precies hetzelfde als jou :wink: alleen dan een tas meer :stuck_out_tongue:

hmm het is wel een beeetje kak he:P
hihi heb zo’n oilily sjaal van paar jaar geleden die iedereen toen had…moest m toen zelf ook echt PERSE hebben:)haha

leuk, helaas heeft elke zichzelf respecterende kakker er nu een, waardoor het merk naar de knoppen wordt geholpen

Ik heb er alleen een tas van. Ben er heel blij mee!

ik vind het afzichtelijk. van die drukke printen die echt voor van die kleuters zijn. Nouja, zo denk ik er dus over. (A) Sorry voor de gene die het wel mooi vinden…

Het is inderdaad wel een beetje kak, maar dat mag! Die sjaaltjes vind ik gewoon echt lelijk, maar iedereen heeft haar eigen smaak.

vind het geinig, lekker vrolijk, heb een tas en portomonnee
en vorige week bij starbuck NY kreeg ik een opmerking van een amerikaan oh i love your bag where did you buy it?
haha

Sommige dingen zijn erg leuk.
Maar bijvoorbeeld die kleren…

Ik heb zelf veel sjaaltjes en een tas.

ik vind het echt super leuk… heb zelf maar 1 sjaaltje want vind die tassen beetje te duur…maar zou wel wat meer sjaaltjes willen, waar zou je die kunnen kopen, weet iemand dat?