Wat vinden jullie van mijn ontwerpen?

Bedankt voor jullie meningen, dit topic mag gesloten worden :slightly_smiling_face:

Het zijn gewoon ontwerpen. Niks héél bijzonder. Maar als het je droom is, moet je daar aan werken en wie weet word jij later wel een modeontwerper.

ik zou zeggen blijv verder doen en wie weet wordt je ooit echt wel wat je wilt worden :stuck_out_tongue:

Ik vind ze niks bijzonders eerlijk gezegd. Maar je bent nog jong en hebt nog alle tijd om een eigen stijl te ontwikkelen.

Ik vind ze nu inderdaad niet bijzonder, maar je hebt nog alle tijd om je eigen stijl te ontwikkelen en je kleding uniek te maken.

Oké bedankt voor jullie advies, maar denken jullie dat het ooit iets kan worden? Of is dat moeilijk in te schatten?
x

Alles kan, als je t echt wilt. :’) Dus vooral door blijven gaan, dan kom je er wel!

Dit.
+ Je bent nog maar 12, duurt nog heel wat jaren voor je je vervolgopleiding kunt kiezen, maar dan kan je evt iets in de mode uitkiezen :slightly_smiling_face: Als het je droom is, werk er aan, niet geschoten is altijd mis.

Nahh, was benieuwd naar je ontwerpen.

Maar je moet altijd blijven proberen, zonder proberen kom je nergens. :wink: