wat vinden jullie van mijn knuffels? :E

Zie profielfoto ! :grinning: :fu:

ik vind ze erg slottig! ehm, schattig. :grinning_face_with_smiling_eyes:

slottig? x]

wtf

ooooooooooooh ik snappem x]

hihi

sorry , ze zijn al een paar keer kapot geaan … :stuck_out_tongue:

vind je het nou zoo geweldig, die haasjes, om er een topic over te maken? (zag trouwnes ook al je andere topic, waar je moest zeggen hoe je de profielfoto van degene boven je vond… )

beetje onnodig vind ik zelf

Oke, misschien kan je er nu bij vermelden of je ze zelf gemaakt hebt, en hoe en misschien een grotere foto plaatsen?

slimmert :relieved:

ik vind deze smiley: :grinning: meer lijken op een :open_mouth: smiley eigenlijk.
meer mensen?

ow nou sorry, hoor , het topic heet toch niet voor niets ‘onzin’ ?

maar 1 topic aanmaken was meer dan genoeg geweest :crazy_face:

prách-tíg …

:’)

Onzin betekent niet dat het niveau van het forum verlaagd moet worden :’)

ja maar ik ga ook geen topic maken over de aambeien van mijn oma, gewoonweg omdat dat niet interessant is voor anderen

Leuuuukk haasjes met jurkjes aan (’’:

haha, ik ben het met je eens.

Ben ik de enige die zich altijd ergert aan mensen die een berichtje gaan plaatsen met bijvoorbeeld: ik ben bevriend met R en zij ken D. Ook is er iemand die E heet die mij leuk vind maar zijn vriend U mag mij niet en daarom praten U en Y niet met mij en mijn vriendin R.

Waarom moeten mensen allemaal letters toekennen aan de mensen waar ze een berichtje over plaatsen?! Dan is er niets van te volgen. Doe of een nep-naam of noem helemaal geen namen of letters.

Ben ik de enige?

Ja, ik weet dat dit totaal off-topic is

trouwens, waarom hebben je haasjes jurkjes aan? Dat hebben hazen in het echt ook niet hoor

HELEMAAL MEE EENS!

Ja dat is zo irritant. Je snapt er geen kut meer van laat ze dan normale namen gebruiken!
OT: wat een onzin om een topic voor knuffels te starten -.-
Doe dat even op www.ikvoelmeeenkleinkind.forum.nl

ik vind ze niet schattig ^^

onzin

Hahahahahaha :'D
Waar is jouw fantasie?
Geniale opmerking x]