Wat vinden jullie van mijn foto's? :D

Hi girls!
Ik wil graag weten wat jullie van mijn fotootjes vinden…
Hier staan ze:
http://flickr.com/photos/mysite4you

Graag eerlijk xD

x

Er is een algemeen fotografie board. je topic is daarin geplaatst. Wil je daar voortaan eventjes op letten ajb?

Ze stralen iets uit, ik weet niet wat. Het trekt me wel aan om er na blijven te kijken :slightly_smiling_face:. Wel leuke foto’s, alleen niet zo speciaal.

Thanks.

OOOH, SORRY! Ik wist niet dat dat er was xD Ik let er voortaan wel op (A)

Uppp^^

Mooi!

Ik vind ze trouwens ook allemaal wel wat hebben. sommige wel een beetje standaard zoals de marshmellows. dat soort fotos zie je vaker. Maar ze zijn erg mooi!

je foto’s hebben iets!
ze zijn echt mooi vind ik (:

ik vind het leuk dat je van die close-up foto’s hebt=)
en de natuur foto’s vond ik ook erg mooi.
de rest zegt eigenlijk niets, qua het heeft geen boodschap. (echt niet lullig bedoelt!)

Bedankt allemaal! =D

Maar ik vind niet dat elke foto een boodschap moet hebben. Ik bedoel, moet elke foto dan een boodschap hebben?! Dus dan mag ik alleen nog maar een foto maken, en erbij zetten: RED DE NATUUR! =D of ROKEN MOET VERBODEN WORDEN. Dat slaat nergens op. Een vriendin van mij heeft maakt de allermooiste foto’s die ik ooit heb gezien, maar die van haar hebben geen boodschap either :wink:

x

Je foto’s hoeven niet per se een boodschap te hebben, maar ze moeten wel íets uitstralen. En dat gebeurt niet door een tekst eronder te zetten; je foto moet van zichzelf die kracht hebben.
“Iets uitstralen” kan ook op een foto-technische manier. Als jij in je foto’s laat zien dat je kennis hebt van techniek, belichting etc. dan gaat je foto ook wat uitstralen.