Wat vinden jullie van Justin Bieber?

Hahaha mijn ex noemt hem altijd Justin Beaver :’) mede ook omdat hij op een bever lijkt en klinkt :’)

Ik snap dat gehaat naar hem niet uhm hij is pas 16 van doe eens ff normaal -.- Chris brown was ook 16 toen in de tijd dat hij bekend begon te worden vond hem toen ook helemaal geweldig…
ik vind dat liedje van JB baby baby baby ooooooohhh wel leuk hoor.

Ik snap die vergelijking niet? Dus omdat CB wel populair was op z’n 16de mogen mensen JB niet haten?

Lulletje rozenwater

Niks voor my.

Wat heeft zij daar nou weer mee te maken?

Verschrikkelijk.
Haha bij mij op school hing er een poster van hem op de wc deur, maar ik wist dat niet. Toen ik die deur open deed schrok ik me dood haha.

Gadverdamme, ik vind die jongen zo ongelofelijk aandachtsgeil

Ik vind het echt grappig dat je aan de ene kant zooooveel meisjes hebt die he le maal weg zijn van die knul , en aan de andere kant heb je de ‘haters’.
Persoonlijk vind ik die tweede groep nog het ergst hahaha cmon.

Ik vind Justin Bieber zijn liedjes wel leuk.

Ik vind zijn liedjes niet echt leuk en vind ook dat hij er niet uitziet als 16, maar hij kan wel goed zingen (:
verder ken ik hem ook niet echt

Ik dacht eigenlijk dat ie 11 was. Maar dat was blijkbaar niet zo…

ik vind hem wel leuk:'D

´Ik ben al 16, ik lijk pas 8´
:zipper_mouth_face:

Hij wees Mariah Carey af om een duetje mee te doen,
maar wil wel de hele tijd met Usher?
Niet slim om al op je 15’e een beroemde zangeres af te wijzen…
En hij heeft babyface…:grinning:

Hij heeft wel leuke liedjes :slightly_smiling_face:

Wat ik van hem vind?

A white kid who tries to act black. En ik vind het best vreemd dat zijn stem op zijn 16de nog zo klinkt? Dat veranderd toch al rond 14 jaar? En verder vind ik hem dus op een 11 jarige klinken, met de die bijbehorende leeftijdsklasse liedjes. Verder denkt hij dat jij heel wat is. Zat gisteren uit verveling te zappen en toen was ‘the diary of JB’ op MTV, toch maar even gekeken want er was verder toch niks op TV en ik had zin om eens te lachen. Jezus wat een kinderachtig joch, hij is nota bene 16.

Oké sorry, ik erger me gewoon aan de hele JB hype en die domme snollen die gaan huilen voor hem.

~

HELEMAAL MEE EENS!

Ik vind hem eigenlijk best schattig

Hij zou in juni naar NL komen, maar dat is verzet naar september want hij krijgt de paard in de keel. :grinning_face_with_smiling_eyes:

hij gaat eerst heel amerika door en dat gaat langer duren drm is het verzet