wat vinden jullie van hosselen ?

nou de tietel zegt t al wat vinden jullie van hosselen ?
bijv. dat een jongen 3 meiden op een avond zoent enz.

dit is serieus zeker?

Dom, maleslut, onzinnig, laag niveau.

Ik leef vast onder een steen maar ik heb er nog nooit van gehoord. Ehhm ja, moet iedereen zelf weten, ben er alleen geen voorstander van.

Ik kijk vreemd op als men dit gedrag normaal vindt.

Gadver… You slut!

dat is zo’n typische vraag en je zult hier echt zulke typische antwoorden op krijgen :'D

Ik dacht dat hosselen dealen was haha

Ik wist niet eens wat het was :’)

en nee, gewoon nee.

Hosselen
Geld bij elkaar scharrelen, i.h.b. ten behoeve van drugs

Tegenwoordig ook voor het regelen van meisjes etc.
vb.
Hossel die meisje voor mij.

Ik snap niet wat dat te maken heeft met 3 meisjes zoenen?

ik haat het woord hosselen. ik hoorde laatst een meisje (oke een vriendin) tegen een andere vriendin van me zeggen: ja, maar dat is toch een hossel van je? als in: scharrel. getsie.

tietel?

btw. een paar jongens uit mijn klas noemen me hosselaar (nee ik heb er niets mee te maken, alleen omdat ik in rotterdam west woon), het betekend echt geld inzamelen voor drugs, verkopen van drugs bladiebla.

Hosselen :'D

Ik dacht ze bedoeld mosselen… Nou nvm.

Ik dacht dat hosselen iets heel anders was :’)…

Euhm… tietel?
Oke, voor je eigen bestwil, het is titel.
Schrijf het aub nooit meer zo, helemaal niet bij boekverslagen ofzo… Geen idee hoe oud je bent, maar aangezien je wel al weet wat zoenen is, moet je toch ook weten hoe je titel schrijft. Sorry, maar for your own good. Medetienergenoten vergeten dat soort fouten niet snel en vinden het leuk om daar grappen over te maken. Gebeurde ook bij een jongen die ooit passepoort zei en de huis schreef en niet wilde toegeven dat het fout was… Just sayin’

Manwhore.

ja bij ons is dit dus normaal…
ik ben 15, en mensen van mijn leeftijd zoenen met carnaval een stuk of 10 meisjes, of ze doen wie de meeste meisjes kan zoenen op een avond en meisjes doen dat hier ook gewoon…
ik vind het ook echt raar en abnormaal maar als ik het dan tegen een vriendin zeg vinden ze het gewoon normaal. dan reageren ze echt zo van : ja …en dus ?