Wat vinden jullie van een glimmende legging??

Hi, ik ben nieuw hier en heb meteen een modevraag voor jullie.

Ik draag zo nu en dan een zo’n glimmende legging. Ik vind ze heerlijk zitten en ik vind ze ook heel mooi.
Ik krijg er leuke reacties op maar soms ook minder leuke. Sommigen vinden het ordinair.

Overdag naar school draag ik hem vooral met rokje, jurkje of lange trui.
Als ik uit ga draag ik hem meestal met kort topje erop en hoge hakken eronder. Mijn billen zijn dan niet bedekt (behalve door de legging zelf dan) en dat trekt behoorlijk de aandacht heb ik gemerkt :flushed:

Nu is mijn vraag: wat vinden jullie? Vinden jullie het ordinair? Kan het ook zonder iets langs er overheen?

Alvast bedankt voor jullie reacties…

xxx Amber

ik vind het met n lange trui en n leuk jasje heeel tof!

maar met een kort topje erg ordinair, je kunt dan beter een wat langere top aan doen!

Dit

Leuk! Ik draag heeeel af en toe wetlook leggings :slightly_smiling_face:
Met korter topje vind ik het ook mooi (alleen niet bij mijzelf)
Als het staat, en je het kan hebben, why not?

Kan prima, ook met kortere top.

kunnen er misschien foto’s van geplaatst worden zodat ik er een idee van krijg? (-:

Met een jurkje of lange trui kan zo’n glimmende legging super leuk zijn. Maar een kort topje vind ik dan meestal weer net iets té. Alhoewel ik ook zoiets heb van “als je het hebt, laat het zien!” xD Vooral tijdens het uitgaan :stuck_out_tongue:

Ik vind een glimmende legging alleen soms mooi. Bijvoorbeeld wel met een oversized trui/vest en laarsjes maar echt absoluut niet met een kortere top en hakken. Dan moet ik eerlijk toegeven dat ik dat ook een beetje ordinair vind.

Voor mij hangt het er geheel vanaf waarmee je hem combineert, maar ik begrijp goed waarom mensen het in het eerste opzicht een beetje ordinair vinden. ;p Als je ze als broek aantrekt en er Uggs onder en een Nickelson jas boven doet vraag je er om vind ik. XD Oversized trui ermee gecombineerd vind ik echter wel weer leuk. Maak het vooral niet te bond, keep it simple. Geen 100 glimmende en glitterende armbanden erbij en dat soort gein.

Een glimmende legging hoeft niet ordinair te zijn, dat ligt heel erg aan de persoon die dat draagt en de combinatie ervan natuurlijk. Ik vind het persoonlijk best wel lelijk als je m met een kort topje draagt, de top moet over je kont heen komen. Ik vind gewoon dat een legging niet dient als broek, vandaar.

Ik vind het echt ordinair als mensen een legging (in het algemeen, niet perse een glimmende) dragen met een kort shirt erboven, je kont komt er echt niet mooi in uit en van voren heb je een dikke cameltoe… gewoon niet doen.

Maar gewoon een legging met iets wat tot over je kont valt vind ik het prima kunnen.

Ik vind een legging geen broek. Ik vind dat je een lang shirt of een jurkje bijvoorbeeld erover moet dragen.
Dat ze bij mij in de kleuterklas dat aanhebben, oke… Maar geen meiden meer van mijn leeftijd. Zelfs niet van 13 ofzo…
Je draagt een panty toch ook niet met een kort shirt?
Als je er een oversized trui of een (leuke) jurk erover aan trek, kan het echt super leuk zijn!

Nee glimmende leggings doen me denken aan die Basic fit reclame met Tatjana… :grinning_face_with_smiling_eyes:
Wel vind ik dat je gewoon een legging met een trui erop aan kan doen, wat niet persé over je kont hoeft te vallen.

Ik denk dat het er maar net aan ligt hoe je zo’n legging combineert en wat voor persoon je bent. Het kan heel leuk zijn, maar bij mij zou het bijvoorbeeld niet staan. Ik denk alleen wel dat je er een wat langer kledingstuk bij moet dragen, anders wordt het al snel ordinair.

hmm ik zou het zéker niet met een gewoon topje aandoen. Doe dan een langer shirt, zodat je achterste bedekt is. Of koop een jurkje/tuniekje ofzo

Ik weet het niet, Ik vind iets nogal snel ordinair… ik hoef maar een klein stofje panterprint te zien en ik vind het ordinair… mij lijkt zo’n legging niet “lelijk” als je het dus gewoon schattig en leuk combineert kun je er heel veel mee! maar je moet inderdaad wel in de gaten houden dat het niet ordinair word!

xx
kim

looklikeatmystyle.blogspot.nl

Sorry maar een glimmende legging als broek vind ik heeel erg ordinair.
Met oversized trui of shirt kan het prima, maar alsjeblieft: Niet met korte top en hakken, dat is echt heeel erg.

Voor overdag vind ik het echt niet leuk. Tijdens feestjes en uitgaan is het wel leuk!

En over het topje… hmmm… Ik draag ook weleens shirtjes over leggings die wat korter zijn, maar niet echt kort kort zegmaar. Dus dan bedenkt het niet mn hele kont, maar wel een groot deel. Met een glimmende legging zou ik toch wel je kont bedekken denk ik…

Bedoel je trouwens glimmend als in zilver/goud of andere kleurtjes of bedoel je glimmend als in een ‘leather look’? Nogal een verschil vind ik.

Hoi hoi,

Dank jullie wel voor alle reacties.

Het gaat om deze legging. Ik hoop dat de foto uploaden is gelukt. Het is in ieder geval een zwarte legging. Niet echt lederlook maar wel glimmend. Ik hou persoonlijk erg van leggings. Omdat ik het fijn vind zitten en ook omdat ik het leuk vind staan bij mezelf. Ik ben slank en ik vind dat een legging goed bij mijn figuur past. Bovendien vind ik zelf dat ik geen ordinaire uitstraling heb. Ik ben geen gouden kettingen type. (Niet dat ik iets tegen gouden kettingen heb overigens). Ik vind dat ik een gewone doorsnee uitstraling heb en kleed me normaal ook niet overdreven sexy. Ik draag dus heel vaak een legging, ook overdag en combineer dan altijd met lange trui, tuniek of rokje. De glimmende legging vind ik, juist omdat hij glimt, wel geschikt voor het uitgaan. Ik kleed me dan, zoals heel veel dames, wel een stuk sexier dan normaal. Vandaar dan de legging in combinatie met topje en pumps of korte laarsjes met hakken. Ik vind mijn billen er heel mooi in uitkomen en voel me dan ook echt sexy. Op zich ben ik niet zo van de aandacht naar me toe trekken maar met uitgaan vind ik het dan wel weer leuk als het netjes blijft. Complimentjes zijn leuk maar soms worden te seksistische opmerkingen wel vervelend. Om over billen knijpen maar te zwijgen. Eigen schuld zullen jullie zeggen… Ik twijfel nu of ik hem op die manier nog wel aantrek. Het vreemde is dat ik soms met uitgaan ook hele korte rokjes draag met panty en laarzen eronder en ook een topje erop. Voor mijn gevoel is dat ook heel sexy maar dat lokt lang niet zoveel reacties uit. Vandaar mijn twijfel en mijn post op dit forum.