Wat vinden jullie van dit jurkje?

http://shop.hm.com/nl/sho…=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S

( dat is de link, dit is de eerste keer dat ik dit doe, dus ik wist niet hoe ik een foto moest plaatsen =’$ )

nou… ik ben echt helemaal verliefd op dat eerste jurkje, wat vinden jullie ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wilde die eerste ook bestellen, alleen hoorde dat the Garden Collectie echt heel erg tegenvalt… Dat het meeste dr heel kinderlijk uit ziet…

Als jij het zelf leuk vindt, doet onze mening er niet toe. (ik vind dat ze leukere jurken hebben van die collectie)

Dit jurkje bedoel je?
http://files.hm.com/media…ML825_0420_008R_75115.jpg

Ik vind m vrij kinderlijk, maar als jij m leuk vindt, dan moet je m vooral kopen :slightly_smiling_face:

='o Jammer, iig bedankt. :angel:

Ik vind m leuk, al hou ik meestal niet van zulke printjes. En woooow supergoedkoop! Alleen, mn grote cup wordt geaccentueerd door de voorkant, dus daarom doe ik 't niet…
Verder wel lekker zomers, leuk jurkje én goedkoop!
&Als 'ie tegenvalt, dan ruil je 'm toch gewoon? :slight_smile:

xxx

ik heb ook een grote cup…
daarom zat ik ook te twijfelen, maar hij is zo schattig en goedkoop!
en ik kan hem iid zo weer trug sturen =’$
Dankjewell ='D

Ja ze hebben vastwel leukere jurkjes, :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar deze is echt vet goedkoop enzo, en hij is leuk (vind ik dan :stuck_out_tongue_closed_eyes: )

xx.

goh, het is nog geen 10 euro.
kan je niet zo veel mis mee doen
en als jij 'm leuk vind zou ik 'm gewoon bestellen (:

Ik ga hem ook bestellen,
vindt hem ook super leuk!

ik vind hem echt superschattig, in de zomer lijkt hij me echt heel leuk! & hij is goedkoop, dus ik zeg gewoon bestellen!

ik vind hem ook wat te kinderlijk voor t mooie, maar jij moet het dragen, bestel hem gewoon en kijk hoe die staat, je kunt het altijd terug sturen

hahaha, ohoh… nouja, ik zou m alsnóg kopen want ikheb m niet gekocht met die reden dus én omdat ik normaal niet zó van die printjes houd. terwijl jij daar blijkbaar wél zo van houdt; dus wie weet valt 't wel mee met die cup :slight_smile:

note me als je n aanfoto hebt! xxxx

Hij is wel cute, alleen ik weet niet of hij er een beetje goedkoop uitziet in het echt :slightly_smiling_face:

Ik heb hem ook besteld!(A)
Gewoon doen, is echt een superschattig jurkje en spotgoedkoop.

post je aanfoto als je hem binnenhebt…? :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ga hem denk ik ook gewoon bestellen :astonished:
xx.

edit: vind um lelijk, twee dagen geleden had een meisje bij mij op school hem aan met sneakers en een broek eronder hoe durft ze.

okii :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik zou het ook niet met een broek en sneakers aan doen :flushed:

xx.

Gisteren zag ik hem in de winkel hangen, en hij is een stuk minder mooi als ik had verwacht. :anguished:? dus heb ik hem niet gekocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

xx.