wat vinden jullie van dit gecombineerd?

hai!
ik heb net ontdekt dat ik volgende week met de hele 2e klas ga zwemmen.
en ik had dus geen leuke bikini
nu heb ik even op internet gezocht en dit bij elkaar gecombineerd.
wat vinden jullie?eerlijk graag!
mooi of niks aan?
http://img168.imageshack…201/84689589335382561.jpg

t past wel leuk bij elkaar maar ik vind persoonlijk zo’n broek te lomp voor het zwembad

waarom niet gewoon een zwarte zwemslip? ik vind die shorts altijd een beetje apart om in te zwemmen, beter draag je die over je bikinibroekje, als je niet aan het zwemmen bent.

Zwembroeken plakken altijd zo en schijnen door.

ik heb juist voor dit gekozen omdat ik niet zo zeker ben over mijn figuur dus heb ik liever zo’n broek :wink:
en ik doe dan gewoon wel een bikini broekje eronder .

het is goed gecombineerd, maar voor in een binnenzwembad zou ik niet zo’n short aantrekken. Dat vind ik eerder iets voor op het strand of voor als je in een rivier gaat zwemmen ofzo :]

ik wilde alleen weet of jullie het mooi vonden. ; )
maar ik doe het denk ik wel gewoon in het zwembad aan.
een broekje vind ik echt niet fijn.

het is mooier om een mooi passende bikini aan te doen, dan zo’n broek, want dat flatteert niet echt. Tenzij je echt zwaarlijvig bent, dan is het wel mooier.

nee ik ben 1.63 en weeg 50 kilo…
want ik heb geen problemen met mijn buik maar met mijn benen dus als je dan een broek aantrekt zit wat beter snapje ; )

kan je niet een boxershort-model-zwembroekje aan doen?

1.63 en 50 kg ‘klinkt’ absoluut niet dik!

hoezo dan?

ja is net iets mooier dan zo’n grote zwembroek en bedekt iets meer dan een bikinibroekje…

Leuk, alleen ben ik een beetje van de lange zwembroeken afgestapt. Had er ieder jaar ook een aan maar nu loopt iedereen er mee dus vind ik het niet meer leuk. Maar was je van plan dat de bestellen of heb je dat gedaan voor de leuk? :stuck_out_tongue:

waarom vinden jullie eigenlijk zo’n lange broek niet mooi dan ;p ?

wtf ?
je bent echt hartstikke slank als ik het zo hoor.
en elk meisje is wel onzeker over haar buikje, benen, 'flubber’armen of wat dan ook. Ik ben van mening dat een gewone bikini je beter zal staan, maar als je je comfortabeler voelt in een short, trek m dan aan zou ik zeggen xd

ik vind het wel wat hebben, maar het maakt je altijd wat mannelijker zegmaar. En dat vind ik dan weer niet mooi

nee als je me allerbovenste bericht leest…;p ik was van plan het te bestellen maar wilde even wat meningen weten (:
dus

Ik vind zo’n broekje maar niets eigenlijk =]
Maar als je die combi aandoet word je echt niet uitgelachen ofzo

zwaarlijvig hahaha dat vind ik altijd zo’n lullig woord ;p