Wat vinden jullie van dit filmpje

Haai girlz!

Ik heb net een heel heftig glimpje gezien, die je waarschuwt oor telefoon in het verkeer. Wat vinden jullie van dit filmpje? Waarschuwing; bevat schokkende beelden.

http://video.ak.fbcdn.net…46fb711cde3a77988b2bb9c7b

Ik ken het filmpje ja… Vind hem wel overdreven qua wat er gebeurt… Maar het laat wel goed zien dat het gevaarlijk is. Als ik rij heb ik als ik even kort ergens naar kijk al dat ik soms ietwat verkeerd stuur zeg maar. Ik snap niet dat je kan smsen tijdens het rijden… Maar dat ligt er misschien ook aan dat ik pas een maand mijn rijbewijs heb.
Maar dan nog vind ik wel dat het duidelijk moet zijn dat het gevaarlijk is.

Ik snap de boodschap alleen de botsing is wel heel erg overdreven maar het laat wel zien dat je het gewoon niet moet doen.

Maar het kan wel zo aflopen. Dat is gwn zo.

Overdreven? Wat is dat voor rare opmerking? Er zijn botsingen die nog 20 keer erger zijn, en natuurlijk ook die minder erg zijn. Hoezo zou dit overdreven zijn? Het is niet onrealistisch ofzo. Dit gebeurt dagelijks, ergens op de wereld.

En vaak ook met heel veel achtoffers

Overdreven is niet het goede woord. Het is een filmpje dat niet echt realistisch overkomt… Door de langzame beelden enzo.

Jeeeetje, heftig filmpje :frowning_face:
Totaal niet overdreven, ik vind het een goede weergave van iets wat voorkomen had kunnen worden. Ik ken ook een meisje dat tijdens het rijden bijvoorbeeld op Facebook zit (en anderen zeggen dan ook zo van, ja hallo wtf), of ik zat eens bij een vrouw in de auto die in de avond, 140km/u reed en doodleuk haar Blackberry checkte. Nou ik had het niet meer hoor =( Durfde er ook niks van te zeggen =/

Wow dat is super gevaarlijk

Dat is dan jouw mening. Ik vind dat het wel vrij realistisch is. Het punt is dat het iets duidelijk wil maken en dat lukt wel heel goed.

Gadver, niet echt fijn om te zien. ik heb het weggeklikt.

Mijn moeder sms’t vaak tijdens het rijden, ik zeg er wel vaak wat van, maar dan heeft ze iets van; ja zo erg kan het niet zijn hoor!.
nou weetje als je een keer een botsing krijgt omdat je niet oplette, dan wil ik geen gezeik horen.

zelf mensen die pingen tijdens het rijden … gewoon telefoon weg tijdens rijden of hands free klaar

Wow dat was echt heel shocking :astonished: Ik ga echt NOOIT met een telefoon bezig zijn tijdens het rijden D: Bah dit is echt een van de ergste filmpjes die ik heb gezien, al dat bloed… Maar misschien is een heftig filmpje wel nodig voor sommigen.

Ik kan hem niet zien…?

Ik kan hem ook niet zien, kan iemand zeggen wat er in dit filmpje precies gebeurd?

Je ziet een groepje vriendinnen die in een auto rijden en de bestuurster zit tegelijkertijd op haar mobieltje iets te doen. En dan krijgen ze een ongeluk wat er allemaal best eng uit ziet vind ik :’)

Als ik de link aan klik krijg ik ook een foutmelding. :stuck_out_tongue: Ik wil het filmpje zien, haha.

+ 1

Ik zit ook vaak met iemand die dan Facebook zit te checken aan 120km/uur, soms zeg ik er wat van maar dat haalt niet zoveel uit. Ooit zaten ze een keer met 3 (incl. bestuurder) aan 120km/uur te headbangen achter het stuur. En ik kon niks, ik zat daar maar, bang en vol onbegrip en ik zaaaag die auto de andere weghelft opgaan en godverdomme. Het was snelweg dan is dat op zich iets minder erg, but still.