Wat vinden jullie van dikke billen?

Misschien ben ik de enigste maar ik vind de kont van Kim Kardashian en Nicki Minaj wel mooi :’)

Zijn die hun billen echt? :slightly_smiling_face:

Nee, ik vind het niet mooi. Slank en strak vind ik mooier.

Nee ik vind het ook mooi haha

Niet te dik, maar als het past bij je lichaam dan vind ik het wel mooi. Iig beter dan een platte kont, dat vind ik al helemaal niks no offence

Ik vind mijn dikke kont echt niet cool. Daardoor worden mijn heupen veel breder, terwijl ik bovenin echt smal ben. En jongens kijken vaak na mn kont, dat vind ik ook echt awkward.

Ik vind het wel mooi, wel strak dan. Alleen jammer dat je dan altijd van die jongens hebt die meteen naar je kont gaan kijken.

ik vind rondingen meestal mooier dan een vormloos lichaam. maar ja enorm dik is ook weer niet mooi natuurlijk.

Verschilt per figuur. Bij iemand die ook volle grote borsten heeft vind ik grotere billen ook mooi, maar bij iemand die van boven heel smal is en een kleine cup heeft staan grote billen vaak juist weer uit verhouding.
Als een grote kont goed bij de rest van je lichaam past is een grote kont prachtig, maar als het niet past nou ja dan vind ik het niet mooi.

Ik vind het mooi zolang het rond/strak is en je niet waggelt als een eend. Klein is ook wel mooi, als het maar in verhouding is.

Ja maar niet TE, aka Kim K en Nicki Minaj.

ik vind het moooi maar ik ben zo plat als een plank huil

Als het bij je lichaam past, vind ik het mooi.

Maar tegenwoordig zie je ook hele slanke meiden, die hun billen zo trainen dat ze heel groot en rond worden, dat vind ik echt lelijk :’)

*gaat even haar butt checken in de spiegel* :'D

Nee maar wat er al wordt gezegd: het moet bij je figuur passen en als je je billen iets traint dan is het altijd beter dan er niets aan doen en met broodplankbillen rondlopen.