wat vinden jullie van de nieuwe film; Vampire Suck?

Vinden jullie het kunnen? Hoe denk jij erover ?

Vind m best wel geniaal;p

Ik vind het wel grappig!

Oh ik wist niet dat ze die al speelden in de zalen, ik wil 'm zeker een keertje gaan kijken!

ik weet het eigenlijk niet zo goed. aan de ene kant maken ze Twilight wel erg belachelijk, maar aan de andere kant; het is wel grappig gedaan :stuck_out_tongue:

Ik ben echt obsessed with Twilight maar deze was op zich wel grappig.
Ik zou er noooit geld aan uitgeven maar ik heb hem gekeken op tvshack.cc
Alleen als ik alleen de trailer had gezien zou ik er misschien wel heen gaan, maar weetje wat het is:
Als je de trailer ziet, denk je, ooh vet een comedy, maar eigenlijk zijn de grappen in de trailer de enige grapjes. Voor de rest issie veel te serieus, dus dan slaat het weer nergens op.
maargoed, voor twijfelaars, kijk hem gewoon op internet lol :stuck_out_tongue:

Klik hier voor de trailer!

ik wou hem binnenkort ook gewoon met een paar vriendinnen op internet gaan kijken ja, of downloaden xd

I love twilight, maar Vampire suck lijkt me ook wel leuk, maar zal niet mijn geld daaraan uitgeven om hem in de bios te zien (:

Je doet nu net alsof het de eerste parody ooit is.
Er zijn al heel veel van dit soort films, maar ik vind dit een best wel slechte. x’)

sommige stukken waren wel geniaal, maar over het algemeen vond ik hem saai >_> ik heb hem trouwens online gekeken ^^ was dvd kwaliteit C=

Dat soort films (denk aan epic movie) vind ik nooit leuk. Maar als dan moet kiezen, vond ik deze toch wel een van de leukste.

ik vind 'm geweldig (:

heb m gisteren gedownload :stuck_out_tongue:
nog niet gezien, maar ik vond de trailer echt geniaal!
Edward! You’re the best!
NO, Jacob is the best!
Xd

-

Ik wil er wel heen, maar ik heb niet eens de Twilight films gezien dus ik denk niet dat ik er iets van snap xD

haha oh die film lijkt me echt geweldig, bij de trailer lag ik echt al dubbel. super geweldig dat ze dat hebben bedacht.

Hij lijkt me echt geweldig, alleen die trailler al! Geniaal haha

Lijkt me nietecht geweldig, aangezien ik erg van Twilight houd, maar ik ben benieuwd hoe iedereen erover denkt.
UP