Wat vinden jullie van de naam Ragazza? (webshop

Hee meiden!

Binnenkort start ik een webshop met selfmade sieraden, accesoires en canes voor meiden en vrouwen.

ik had: Ragazza (Meisje in Italiaans) bedacht als naam maar ik was benieuwd wat jullie ervan vinden?

Xx
(als jullie nog een andere leuke naam weten hoor ik
het graag)

doet me denken aan ragazza model management :stuck_out_tongue:

Vind het wel leuk (:

Ragazza.nl is een lingeriezaak…

Maarja, ik vind t niet heel uitnodigend klinken iig. Netzoiets als Zalando, dat klinkt gewoon zo… goedkoop ofzo?

mee eens (=

Oh haha best wel dom van mij :expressionless:

En wat vinden jullie van Miss Cheeta? Iemand anders heeft het bedacht. Ikzelf vind t wel grappig klinken maar misschien iets te kinderachtig?

Ragazza bestaat al, ja. Ik vind het wel 'n leuke naam!
Miss Cheeta is stom…Klinkt ordinair. Je kan toch ook ‘Ragazze’ nemen? Dat betekent meisjes :grin:

Of zoek andere Italiaanse woorden. Italiaans klinkt lekker classy…Maar misschien ligt dat aan mij omdat ik ‘t studeer :’)

Ragazza vind ik op zich nog wel mooi, maar bestaat dus al. Miss Cheeta vind ik eerlijk gezegd vreselijk. Ik kan verder nog niet echt iets verzinnen, zal eens nadenken!

Mwah, het doet me niet zo veel

Het doet me een beetje aan pasta denken xd’
maar ik vind het wel een leuke naam (:

Ah wat leuk dat je dat studeert :slightly_smiling_face:
Ik wil eigenlijk ook een naam in t Italiaans,vind ik zo mooi klinken. Dus als je nog iets moois weet :wink:

Miss Cheeta klinkt idd wel ordinair. Ragazze zou wel kunnen.

In wat voor stijlen zijn de sieraden dan?

Ragazze zou wel leuk zijn, maar misschien wordt dat te vaak verward met Ragazza.

Hm, wel moeilijk… Als ik nog iets weet, laat ik het nog wel weten. (als ik eraan denk ^^)

anders noem je het Bella Ragazza? onderscheidt het zich toch maar hou je vast aan wat je leuk vindt.

miss cheeta is ordi.

Ok geen Miss cheeta dus haha :stuck_out_tongue:

Girlish, stoer, hip maar niet tien dozen in dozijn, vernieuwend, rebels, kleurrijk, lief, sieraden met een boodschap.

De sieraden zijn in die stijl, van alles een beetje dus^^

Femminile (vrouwlijk)
Bellezza (schoonheid)
fascino (charme)