~Wat Vinden Jullie Van Cello?~

haai!
zoals de naam al zegt, wil ik jullie wat vragen, want de meeste mensen hebben heel veel vooroordelen over de Cello…
ik speel zelf Cello en vind het een mooi instrument, ik kan er ook gewoon pop op spelen enzo, dus lang niet alleen maar klassiek, dit is iemand op youtube die dat bewijst:
Bad Romance~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Paparazzi~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-Cello

Umbrella-Cello
Apologize-Cello
You Belong With Me-Cello

dus, wat vinden jullie ervan? en is er nog iemand die cello speelt?

ik wou vroeger ook cello spelen maar het is piano geworden!
maar ik vind cello wel heel mooi!

tjaa… piano is natuurlijk ook een heel mooi instrument :slightly_smiling_face:

Ik speel zelf piano, maar heb ook 1 jaar ‘cello’ uitgeprobeerd 2 jaar geleden. Vond het erg leuk en wilde er ook mee doorgaan, maar dat lukt niet ivm school.

Ik vind het een prachtig instrument! Vooral de lagere klanken, ze klinken zo diep en donker. Heb zelf in een kamerorkest (school) gezeten en vond het geweldig om te horen.

onestly,

ik heb geeeen idee wat een cello is :'3
oke.
echt heel slecht hahahah xd

~idd. nutteloze reactie ;p

Is dat niet zo een ‘uitvergrote viool’ ? Of verwar ik het nou ergens mee XD

Oh ik zie het al! Ik vind eigenlijk heel veel instrumenten gaaf, sowieso heb ik respect voor mensen die heel goed kunnen spelen

ik speel het ook (:

dodnders vet!

pianooo :metal:
maar mijn kennissen hebben zo een megacello in hun woonkamer staan! ik vind hem best wel vet! ik zou het zelf wel willen spelen of viool! ze maken mooie geluiden ^^ als je het een beetje goed kan, anders klinken het echt als nagels over een schoolbord xD

Ik vind cello echt heel mooi. Vooral in Damien Rice vind ik het heel tof.

jaaa heel mooi! ik speel zelf viool, maar cello is ook echt heel mooi, het heeft zo’n mooi diepe klank :slightly_smiling_face:

ik vind het prachtig maar ik hou sowieso van klassieke instrumenten.

het verbaasd me nog hoeveel mensen cello wilden spelen&mensen die het gewoon mooi vinden:)

Ik verbaas me er altijd over dat sommige mensen niet weten wat een cello is. Is het nou echt zo’n onbekend instrument?

ja, dat denk ik ook vaak…
ik bedoel, ik kende het ook al voordat ik het speelde&zelfs al voordat ik het wilde spelen…

toen was ik ongeveer 5…

Ik vind de cello wel mooi.
Mijn vader luistert Apocalyptica, daar ken ik het van x)
En van Perquisite natuurlijk (:

Mijn nichtje speelt cello. Vind het een erg mooi instrument :slightly_smiling_face: