wat vinden jullie? over Tom?

Hallo allemaal!

Ik zou graag jullie mening willen horen over ‘Tom’.
Het is de eerste jongen die ik pas écht leuk vind maar, ik word nooit snel verliefd en ben al helemaal geen relatietype.

September 2011:
Ik kwam Tom tegen op mijn nieuwe school in de kantine, hij keek me aan en ik wist toevallig wie het was omdat hij vroeger bij mijn zus in de klas had gezeten op de basisschool. Toen ik thuis kwam had hij en een vriend van hem die een paar straten verderop woont me toegevoegd op hyves.

Eind september kwam ik hem in een club tegen, ik was met mijn vriendinnen lekker gek aan het doen toen ik zag dat hij er ook was, verder heb ik niet op hem gelet.
De volgende dag had ik een privébericht van 'm en hij zei dat hij me had gezien, ik begon wat te grappen van ‘wat toevallig ik jou ook xd’ en begon net als wat ik altijd doe lekker sarcastisch te reageren, hij vroeg mijn msn en natuurlijk kreeg hij die.
Na een week elke dag op msn te praten (wel 40 a4’tjes vol) vroeg hij of ik ook whatsapp had, dus kreeg hij mijn nummer.

Toen ik op een avond met 2 vriendinnen het dorp in ging, was hij daar ook, ik had het ‘niet gezien’ omdat ik te druk met mijn mobiel bezig was.
Hij is best verlegen en praat niet veel dus hij zei niet gedag.
Toen ik eenmaal weg was, stuurde hij me een bericht en hij wou dat ik alleen naar 'm toe zou komen, maarja ik had 2 vriendinnen bij me dus die kon ik moeilijk achterlaten.

Oktober 2011

Nooit ben ik alleen thuis maar deze herfstvakantie zou ik alleen thuis zijn, dus hij wou wel bij me komen op een avond, na zijn voetbaltraining kwam hij bij mij thuis (dit was eigenlijks de eerste x dat we elkaar echt spraken) hij kwam om half 10 en ging op de bank zitten, zelf vond ik het best ongemakkelijk dus ging ik aan de andere kant van de bank, omdat hij niet veel praat was ik constant aan het praten, rond half 1 zei hij: ik ga dan maar weer eens…ik kreeg een knuffel van 'm en hij ging er weer vandoor.
Ik dacht toen ik de deur dichtdeed: Okeeej, dit was dus echt de laatste x dat ik hem zag en iets van hem hoor…next xd dus ik voelde nog niets voor hem.
Ik ging naar boven om te slapen want ik moest die hele week werken dus elke dag opstaan om 5:00 uur en dan was ik half 4 weer thuis. Dat weekend was ik ziek geweest en ik had die maandag dus ook nog niet gewerkt toen ik op bed ging kreeg ik een lief smsje van ‘m dat hij het gezellig vond en dat hij wel weer eens wil komen maar dat hij het jammer vond dat ik niet even naast ‘m ging zitten.
De volgende dag had ik me verslapen en omdat ik nog ziek gemeld stond bleef ik nog een dag thuis, die dag zou ik bij mijn broer en mijn schoonzusje slapen. Tom vroeg of hij ook bij me kon komen maar ik was dus bij mijn broer dus ’t kon niet.
De volgende dag wou hij weer komen maar toen had ik die avond vriendinnen op bezoek, toen die om half 10 weggingen, geloofde hij dat niet dus kwam hij niet. Hij zei: ik kom morgenavond wel.
Een vriend van me ging die volgende dag met me mee naar huis, tom verveelde zich en wou zó graag naar me toe dat hij me weer vroeg. Ik zei dat ik bezoek had, hij vroeg: ‘wie dan’ dus ik antwoordde gewoon een vriend van me.
Ik hoorde toen helemaal niets meer van ‘m, ik dacht dat hij na het trainen zou komen dat was immers wat hij had gezegd. Ik was zó moe dus ik viel in slaap op de bank omdat hij om half 10 uur er nog niet was. Om half 12 kreeg ik een smsje ‘wat is de uiterste tijd dat ik mag komen’ ik beantwoordde snel: ‘Jij altijd’.
Maar ik wist niet dat hij dus ook echt nog zou komen, maar om 1 uur ’s nachts stond hij voor de deur, hij was net uit de kroeg met zijn vrienden.
Ik ging naast hem zitten en we begonnen weer te praten en tv te kijken, maar omdat het zo’n laat tijdstip was was er ook niets op tv, hij keek me aan en zei: dan moet de tv maar uit’ ik zag hem verschrikt aan en richtte me direct weer op de tv: ‘nee hoor, er is vast nog wel iets leuks voor’ dus zapte ik verder. Hij pakte m’n hand en kwam dichterbij, omdat ik dit zag gebeuren schoot ik ineens in de lach, hij keek me verbaast aan en vroeg wat er was. ‘niks hoor’ giechelde ik.
Hij leunde zo op me dat ik achterover op de bank viel, en hij ging boven op me liggen en begon me te zoenen. Langzaam deed hij mijn panty uit en zijn hand ging naar beneden.
Ik wou dit eerst niet ‘want hoe lang kende ik hem nou?’ dus ik deed telkens zijn hand wat weg maar hij ging gewoon verder ook al zei hij telkens ‘als je het niet wilt moet je het zeggen’ waarop ik hem aankeek en niets zei.

Omdat ik niets terugdeed gingen we weer naast elkaar zitten en tv kijken, ik lag tegen hem aan, hij streelde me lief over mijn hoofd en rug.
Toen vroeg hij of hij mijn kamer ook mocht zien, omdat ik zó moe was en niet echt er helemaal bij was zei ik: ‘tuurlijk, loop maar mee’.
Hij liep mee en ging met een op mijn bed zitten en begon me weer opnieuw te zoenen, hij deed zijn broek uit en pakte mijn hand, ik wilde dit nog niet dus trok ik telkens mijn hand weg. Hij pakte weer opnieuw mijn hand en begon hem erop te leggen, hij hield mijn hand vast toen hij zijn hand weghaalde haalde ik ook mijn hand weg. Toen stond hij op en zei: het is al half 5 dus ik ga maar eens.
Toen hij weg was, kreeg ik allemaal lieve smsjes van hem dat het hem speet. Ik zei dat dat nergens voor hoefde want hij had immers telkens geroepen: ‘als je niet wilt moet je het zeggen’. En er was niets verder gebeurd.
Toen ik hem die zaterdags in de discotheek tegen kwam, was hij heel afstandelijk en telkens als ik bij hem kwam verzon hij een smoes: Ik ga mijn vrienden zoeken, ik moet naar de wc, ik moet even wat drinken etc… Op dat moment voelde ik me zo ongelofelijk rot, dat ik hem een smsje had gestuurd.
Als je me wil ontlopen kan je dat ook gewoon zeggen hè, wat stom dat ik jou geloofde, het ging je alleen maar daar om hè…wat zal jij teleurgesteld geweest zijn die avond…maar ik weet nu tenminste hoe je echt bent. Wat vind je nou echt van me? Wat denk je nou eigenlijks?
Ik kreeg na 11 uren bericht: Hoe ben ik dan? Sorry was niet mijn bedoeling ik was dronken dan doe ik zo.
Omdat hij een paar x sorry had gezegd vond ik dat zo lief dat ik hem vergaf en hem opnieuw geloofde.
We hebben toen nog 2 weken gesmst, ik had hem per ongeluk een foto gestuurd waar ik in een Halloween pakje stond (wat er nogal uitdagend uitzag) dus ik zei dat dat niet voor hem was bedoeld, en hij maakte grapjes over: stuur jij je vriendin ook wel eens lingerie foto’s? (a) zo begon het weer wat verder met smsen ik zei: is een bikini ook goed? Hij: Jah dus kreeg hij een foto……maar dan van water…’wat dacht hij nou dat hij zomaar zo’n foto krijgt??’ toen hoorde ik een week lang niets van hem.
Vaak reageerde hij ook niet op ‘hoe gaat het’, lekker aan het trainen geweest?, is het leuk op school? Etc… maar als ik voor de grap snel zei: ‘ ik sta onder de douche, kom je?’ dan reageerde hij binnen een seconde.

Na 10 november had ik nooit meer iets van hem gehoord…tot halverwege december, toen ik inmiddels een nieuwe ‘scharrel’ had. Hij begon ineens uit het niets te zeggen dat hij me lang niet had gesproken waarop ik een beetje antwoordde.

Ik moest eens in de avond werken, en nam de laatste bus naar huis, de broer van Tom zat daar in, ik kende hem niet maar hij ging naast me zitten en begon te praten .
Hij kwam net uit de kroeg en was aardig dronken met zijn vrienden. Toen hij mijn kapotte beeldscherm van mijn mobiel zag, ging hij over mijn scherm om de scherven te voelen.
Hij zag zijn broertjes naam in mijn mobiel staan en vroeg of dat zijn broertje was. Ik deed alsof ik dat niet wist en zei ‘vast niet’. Hij stond er op dat ik Tom ging smsen of hij zijn broer was omdat hij de enige in het dorp was met die naam (hij heet niet in het echt tom).
De volgende dag kreeg ik bericht: euhm, jah hoezo?
Ik: ik legde de situatie uit en zei als laatste: achteraf had ik dat ook best kunnen weten, jullie lijken best wel veel op elkaar, maar jullie hebben zeker niets gemeen? Hij praat veel, jij niet -.-‘
De daarop volgende dagen hoorde ik dus weer niets van hem.

Ik zag hem rond de kerstdagen in een club, hij liep toevallig langs en raakte me even aan. Ik kreeg bijna geen lucht meer. Toen mijn nieuwe ‘scharrel’ daar ook was, was ik helemaal into Tom. Ook al heb ik die avond niet met Tom gesproken.
Mijn nieuwe scharrel ‘Mark’ kwam naast me zitten, en we hadden weer gesprekken, maar omdat ik Tom en een oude scharrel zag staan in dezelfde ruimte, het bankje naast ons. Ook zat Tom zijn broer die helemaal niets van mij en tom af wist naast me en vroeg of Mark mijn vriend was…ik zei nee maar een vriend van Mark zei van wel, ik kreeg toen zo’n benauwd gevoel. Ik wou helemaal niet intiem zijn met Mark, ik heb Mark die avond zó erg afgewezen bij al zijn vrienden omdat hij me begon te zoenen, en ik dit dáár niet wou. Hij was boos weggelopen en begreep me niet meer.

Ik had het een week later weer goed gemaakt met Mark en zag met oud&nieuw Tom weer staan in het dorpshuis, omdat wij zó laat aankwamen waren er niet veel meer. Ik zag Tom zijn broer en begon daar mee te praten, ook zag ik tom zelf, maar die stond daar verderop met een meisje te flirten en te dansen. Ik was zo teleurgesteld, Tom ging weg met dat meisje dus ik dacht alleen maar: ‘Wat zouden die 2 op dit tijd stip nog doen’? rara?? -.-‘
Ik was zo enorm verdrietig en zag alleen dat beeld van hem en dat meisje in mijn hoofd, overal waar ik keek was hij gewoon met dat meisje, hoe hij mij aankeek zo keek hij haar ook aan, met zijn lieve lach.

Twee weken later kwam ik hem in de bus tegen, normaal kom ik hem nooit tegen dan was het 1 x in de 3 maanden maar in deze feestdagen was hij ook in de club waar ik altijd naar toe ga, en toevallig zat hij nu dus ook in de bus.
Ik smste hem later: of hij in de bus zat…en hij reageerde hier op het gesprek was binnen 10 zinnen al afgelopen en ’s avonds kreeg ik een smsje van hem wrm ik hem belde?, dit was natuurlijk niet voor mij bedoeld, maar ik reageerde toch….dus ik zei: Misschien is diegene alleen en eenzaam;) (omdat hij dan alleen maar wil komen) hij begon toen te zeggen, dat het hem speet van hoe hij had gedaan, en dat het niet zijn bedoeling was. En dat hij gewoon geen relatie wou, wat ik ook nooit heb gewild.
Zo begon het smsen weer, hij begon later te smsen of ik ook ‘friends with benefits’ met hem wou, ik antwoordde hier nooit echt op, ‘Mark’ hoefde er niets van af te weten en het stond buiten alles zei hij….ik heb nooit geantwoord ‘ja’ maar ook geen ‘nee’
We bleven nog lang smsen en het waren ook niet de ‘onschuldigste smsjes’ laten we het zo zeggen ik voelde me een beetje raar ten opzichte van Mark, later smste hij uit het niets: HAHA maaike is een vriendin van jou!! Ik dus: ja, hoezo?
Hij: Ik zag haar deze week in de bus, en ik zie haar wel zitten:$ en nu praat ik met haar:$ vind je het erg? Dus ik: Nee tuurlijk niet moet je zelf weten.
Al vond ik dit natuurlijk absoluut het tegenovergestelde van ‘niet erg’.
Maaike had me direct gesmst dat tom haar had toegevoegd en tegen haar begon te praten en dat ze haar msn had gegeven zodat ze er achter kon komen hoe tom over mij dacht. ( ik zei dat dit helemaal niet hoefde)
Toen ik hem die zaterdag weer in de club tegen kwam, praatte ik met hem en Maaike was er ook dus ik reageerde sarcastisch ‘hee kijk, maaike is er, ik zou maar achter haar aan gaan;)’ en ik reageerde: heb jij ook nog leuke vrienden?ˆˆ waarop hij antwoordde dat de eerste vriend die voorbij kwam hij me ging voorstellen…we hadden dus gewoon een leuk lolletje als ‘vrienden’. Ik was helemaal gelukkig.
Toen kwam Mark ineens, ik had al een dikke week niets van me laten horen, en had gezegd dat ik een aantal toetswekEN had terwijl ik maar 3 toetsen in een halve week had en dan klaar was.
Mark was vrij boos en wou met me praten, hij wou duidelijkheid. Dus ik zei dat hij geen ‘ja’ van me kon krijgen maar ik ook niet weet of het nou wel een ‘nee’ is. We bleven zo 1,5 uur staan en hij wou niets meer met me te maken hebben, ik wou zo snel mogelijk weg zodat ik nog even met Tom kon praten, maar omdat het met Mark zo lang duurde moest ik weg. Ik kwam Tom nog tegen en we begonnen snel nog even een praatje: ‘Tom wou even rustig met me ergens gaan zitten’ dus hij zocht een bankje, maar daar waren mijn vriendinnen, ik moest onmiddellijk komen. Die avond kreeg ik een smsje van Tom dat hij de bus had gemist en nu 6 km moest lopen in de kou, dus hij wou dat ik hem kwam ophalen met de fiets, ik lag al in bed en ik mag nooit in de nacht van mijn ouders nog op de fiets. Dus ik kon hem niet ophalen, maar ik vond het zo zielig dat ik mijn moeder wakker maakte of ik ook fietsen mocht, dit was absoluut verboden, en ze wou hem anders wel met de auto ophalen. Maar toen ik hem eenmaal smste, had hij zo hard gelopen dat hij al dichtbij huis was.
Hij was teleurgesteld en een beetje boos op me, dus hij begon direct weer over Maaike.
Hoe jammer het was dat ze zo arrogant tegen hem had gereageerd die avond. En dat ik maar even met haar moest praten over hem!
Later zei hij sorry en dat hij het wel begreep dat ik hem niet kon ophalen.

2 weken later ging ik weer op stap en zag hem weer, ik begon met hem te praten, maar hij was constant bij zijn vrienden, toen vroeg hij of ik ook met hem en zijn vriend mee wou lopen naar huis…6 km…ik had hakken aan maar deed net alsof ik mee wou, het kon me niet schelen of ik moest lopen. Nadat ik hen had geholpen om de spullen te halen bij de garderobe, gingen we naar buiten omdat een vriend van me achter me aan liep en nog even met me praatte, was Tom ineens al voor uitgelopen met zijn vriend en keek achterom…maar liep gewoon verder. Ik vond het stom om achter hun aan te lopen want dan leek het ook net alsof ik een hondje was.

De volgende dag hoorde ik van ‘m dat hij vet graag wou dat ik mee was gelopen en dat hij het jammer vond dat ik dat niet deed (in de club had hij ook gezegd, dat ik de ‘leukste’ daar was’) ik baalde zo enorm dat ik niet met hem mee ging.

Ik had die zondag iets gezegd dat hij niet zo lief moet doen, want anders ga ik hem nog leuker vinden dus hij: nog leuker? Vond je dat dan al? Ik: wie weet hij: ohh, leuk ik: dus vanaf nu niet meer lief gaan doen. Hij: of juist wel.

Hij vroeg die maandag of ik ook iemand op het oog had en of ik hem dan ook iets zou geven, ik maakte hier grapjes over en hij zei ook: ik heb niemand op ’t oog.
Die dinsdag hoorde ik niets van hem en die avond kreeg ik om half 10 een smsje: happy Valentine (k) ik zag het pas later dus hij reageerde nog: joepy…geen reactie.
Ik reageerde toen, en hij zei: ja ik ga nog iets geven.
Ik wist niet dat hij het over mij had dus ik zei zo: ohhh, en jij hebt niks gekregen van die gene waaraan jij iets wilt geven? Haha ik dacht dat jij niemand op het oog had xd
Hij: ’t is meer een aardigheidje.
Dus hij: ik ga het nu geven.
Ik: succes
Hij stuurde me een tekening met een roos en mijn naam, ik vond het echt zó lief, maar ik was meteen weer benauwd, dit hoefde nou ook weer niet, als vond ik het super liefff!
(Ik weet niet wat ik eigenlijks wil, ik wil sowieso geen relatie maar wel omscharrelen en dat hij me aandacht geeft.) we bleven nog even smsen, en toen smsten we een paar dagen niet meer maaaaar:
Hij wou me nog eens alleen zien, maar omdat ik nooit alleen thuis ben en hij ook niet kan het alleen in het dorp. Dus het voetbalveld was de enige optie omdat daar een ‘duckout’ staat.
Ik vond het prima, en afgelopen zaterdag zouden we dus echt weer eens afspreken. Hij zei wel dat hij eerst de kroeg nog even in ging met zijn vrienden (doet hij elke week), ik vond dat best ook zei hij omdat ik die avond ook op stap zou: Ga je morgen naar die club? Ik dus: Nee dat ik vanavond. Hij: haha, gelukkig ik dacht al anders kan onze bijeenkomst niet doorgaan. Die zaterdag hoorde ik helemaal niets van hem, ik dacht dat komt vanavond wel, maar ik zou met maaike op stap gaan dus die had op haar facebook gezet dat ze met mij op stap zou. Dit hadden we nog maar net besproken, maar omdat ze tegen een andere vriendin een leugentje om bestwil moest doen had ze erin gezet dat we dit al een week hadden afgesproken.
Misschien heeft tom dit gelezen en dacht hij: ze gaat gewoon op stap terwijl ze met mij heeft afgesproken. Ik zei in die nacht dus om 2 uur: was gezellig vanavond;) dus hij reageerde laat nog: wat? Ik reageerde dus een uur later pas weer, ik had net op facebook gekeken en daar zag ik dat hij naar een meisje had toegestuurd: Je had best in de kroeg mogen blijven;) ik was zó enorm boos, verdrietig en teleurgesteld in hem, hoe kon hij nou wel zo iets liefs zeggen tegen haar en wrm kon hij dan niet even mij smsen?? Dus ik antwoordde ik sta bij het voetbalveld, en er is geen ‘tom’ te bekennen, naja…dan niet!
Dus hij smste me de volgende dag: Schat dan had je dat even eerder moeten zeggen.
Hij zei: ik dacht dat je niet wou.
Ik: dan moet je beter lezen!
Hij: of jij moet duidelijker zijn
Ik: ja geef mij maar weer de schuld
Hij: oohh :blush:
Ik: Jah inderdaad ooh
Hij: sorry
Dus ik antwoordde niet meer…ik was gewoon even boos op hem maar omdat ik wist dat hij toch niet meer ging smsen zei ik in die nacht: Welterusten (k)
Dus smste hij me de volgende dag weer, ik zei antwoordde dat ik hem nooit zag op school, en hij zei: misschien vandaag, maar ik zag hem niet die dag dus ik antwoordde: niet gezien. Hij: oghh.
En toen zeiden we 3 dagen niets meer, totdat ik gisteravond zei: Hee hee stille!
En hij: Hee pop! We hadden 4 zinnen gezegd en hij antwoordde niet meer dus ik zei sarcastisch: lieve, lieve, lieve tom wát ben je toch weer lekker praterig 
Hij is nu telkens online, maar hij smst me niet.

Ik krijg van heel veel mensen die ik ken een waarschuwing dat ik voor hem op moet passen.
Velen vinden hem een player, hij is populair en veel meisjes vallen op hem en dat weet hij.

Wat vinden jullie?:blush:

Liefs,
Britt

wat een loser, ik snap niet dat iemand hier verliefd op kan zijn :’)
hij wil je alleen voor de seks of in ieder geval voor de benefits op momenten dat hij daar zin in heeft.

wow wat veel tekst

Maar hij is zó enorm schattig, ik wil alleen maar bij hem zijn op dit moment, ik wil hem smsen dat ik alleen ben zodat hij bij me komt, zodat hij me even vast kan houden…ik mis hem. én toch is het zo’n enorme ***, ik heb al zo vaak tegen hem gezegt…dat het bij hem alleen maar om 1 ding draait, en hij ontkent elke x weer, en zegt dat hij het kut vind dat ik zo over hem denk…natuurlijk zeg ik dan dat ik dat niet denk, maar dat ik even begon te twijfelen.
Na die november was ik zó enorm verdrietig ik heb dagen gejankt…toen ik er na een paar weken een beetje klaar mee was…begon hij ineens weer te smsen. Het klopt…hij wil alleen contact wanneer hij een tijd heeft of zin heeft…nu ga ik op wintersport…ik wou het eigenlijks afzeggen…zodat ik alleen thuis ben en zodat hij bij me kan komen…natuurlijk doe ik dit niet maar ik heb er wel even over nagedaht:$

^ idd. Hij gebruikt jou alleen maar op de tijden dat het hem uitkomt.
En elke keer gebeurt er weer wat tussen jullie door hem, en vergeef je het hem elke keer weer. Ik denk dat de grens nu wel is bereikt.

Bovendien weet je niet eens (zeker) of je wel een relatie wilt met hem. dus afkappen. Als je nog wel heel graag vrienden wilt zijn met Tom stuur hem dan alleen nog echt vriendschappelijke smsjes en niks flirterigs.

Oke het is dat ik niks te doen heb maar had je dit niet korter op kunnen schrijven :3 En dat je dit allemaal onthoudt…
Maar oke. Ongelooflijk, echt, dat jij achter zo’n gozer aan blijft lopen. Sorry maar ik snap het écht niet, je hebt het zelf nog door ook.

Wat ik niet snap is je wilt toch geen relatie met hem? Maar hij als hij met andere meisjes flirt wordt je enorm boos, verdrietig en teleurgesteld op hem. Hij heeft zelf gezegd geen relatie te willen, dus ik zou hem vergeten omdat jij de enige bent die wat van zich laat horen en hij alleen antwoord als het hem uitkomt. Verder denk ik niet dat hij die afspraak die ene avond vergeten was omdat ALS hij je leuk vond wel gekomen was. En misschien heb je wel een verkeerde indruk gewekt na die niet ‘onschuldigste smsjes’ en die foto in Halloween pakje.

Sorry, ik heb ongeveer driekwart van je verhaal gelezen, maar toen haakte ik af.
Ik denk dat je die jongen lekker moet laten voor wat 'ie is.

Hij gebruikt je. Hoe moeilijk het ook is om dat te accepteren, want hij weet zo te lezen precies hoe hij meisjes voor zich moet winnen. Mijn advies: stop met achter hem aanlopen, stop met smsen en stop met hem zien. Zo’n player als hij is je niet waard!

klopt…ik ben nooit echt een relatietype geweest…daarom zei ik in het begin toen hij voor het eerst bij was en weer weg ging…‘next’.
Maar omdat hij juist zó tegen me doet…wil ik zijn aandacht blijven houden. Want wanneer hij bijvoorbeeld zo’n tekening naar me stuurt word ik benauwd en wil ik weer dat hij sarcastisch tegen me gaat doen…wast ik eigenlijks ook alleen maar tegen hem doe. Ik raak niet boos op hem als hij met andere meisjes flirt…maar wel met een vriendin…en als hij met een ander flirt ben ik alleen een beetje ‘down’ zeg maar…maar aan de andere kant maakt het me ook niets uit want ik doe het zelf ook…als ik met een jongen praat…loopt hij weg en smst hij me later…dat ik die jongen blijkbaar intressanter vind…is friends with benefits een optie volgens jullie? of zou ik dan echt gek zijn?

Ik heb een kwart gelezen, maar ik weet genoeg. Hij praat amper, smst soms een week niet en doet dingen die jij niet wil. Kortom : hij is een zak en just not that into you.

Wauw, ik heb het helemaal gelezen maar op de helft werd het een beetje vaag.
En ik werd een beetje bang toen de naam Mark kwam.
Want mijn vriend heet Tom en mijn ex heet Mark :’’’’'D
Anyway,
Voor mij komt het er eigenlijk op neer dat jij geen relatie wilt en hun juist wel.
En dat ze qua innerlijk niet echt je type zijn…
Dus ik denk dat je bij jezelf na moet gaan wat je nu echt wilt.

Hij gebruikt je alleen op tijdstippen dat hij kan. Ik snap jou trouwens ook niet, je wilt geen relatie maar je verwacht wel dat hij alle aandacht voor jou heeft en anders ben je gekwets/jaloers/boos als hij emt een ander meisje staat. Maak voor jezelf is duidelijk wat je wilt en vergeet die jongen. Of ga een ‘friends with benefit’-relatie met hem aan, maar speel dan niet het jaloerse vriendinnetje en hou die ‘relatie’ ook voor jezelf. Anders kan je zo’n naam krijgen in het dorp waar je woont.

Achterbakse jongen.

zo’n type dat alleen maar leuk kan zijn op de momenten waarop het hem uitkomt en alleen seks wilt hebben.

bah. doe mij maar dan een halve homo die oh zo lief voor me is.

Stom te zeggen…maar ik ben absoluut niet jaloers…dát is misschien juist wel het rare…soms zeg ik tegen hem: zijn hier niet genoeg leuke meisjes voor je te vinden? of ga achter d’r aan joh!..gewoon als vrienden:) Ik ben bang wanneer ik met hem friends with benefits begin dat hij het tegen vrienden gaat zeggen ofso…(ook al zegt hij dat het tussen ons blijft) en dat ik net als wat jij zegt…een naam krijg:$

Ik denk dat je die jongen lekker moet laten, want volgens mij gebruikt hij je echt. Het klinkt echt als een player, dus lekker laten gaan, er zijn zoveel andere jongens en misschien wel veeeel leuker!

ik heb het gevoel alsof ik die jongen ken… dit verhaal komt me zo ontzettend bekend voor haha, maar dan bij mij gebeurd, met een jongen die óók tom heette. Of heette deze niet echt tom?

Ik zou niet friends with benefits doen, dan ben je straks alleen maar meer gekwetst als die met andere meisjes flirt of zoent enz. En dat wil je natuurlijk niet, lijkt mij.

Toen hij het me vroeg heb ik gedaan alsof ik wou…zodat ik erachter kon komen hoe hij nou is…en stiekem leek het me echt een geweldige uitvinding…ik had voor de zomervakantie nostringsattached gezien…én ik vond het super! ik had het er toen nog met een vriendin over: Dit is HET…geen verplichtingen, vrij van alles…en toch de grootste lol kunnen hebben…dát is wat ik wil…nu hij me dit vroeg had ik een scharrel…anders had ik waarschijnlijk ‘ja’ gezegd. ik vroeg allemaal dingen, ik zei zelf nog: als er gevoelens komen stoppen we,okee? hij: als jij dat wilt. Ik zei dat de film een *** einde had…hij zei hoezo? ik: ze krijgen gevoelens: hij: toch juist een mooi einde, als dat gebeurd is 't alleen maar mooi toch? maar toen ik zei: als jij nou ‘echte’ gevoelens voor een ander krijgt? hij: dan ga ik met haar, simpel toch. En dat was best wel hard…ineens aan de kant geschoven…ik weet niet of ik dat wel kan. En iedereen zegt maar hij gebruikt je…maar ik gebruik hem toch dan ook? omdat ik niet duidelijk ja of nee zei…zei hij zelf: laat maar het is ook een stom idee.
Nu 2 maanden later kan ik moeilijk zeggen: zullen we friends with benefits worden? toch? of is het sowieso een stom idee? (hij heet overigens geen tom)