Wat vinden jullie nou van meisjes met kort haar?

Benieuwd naar

Bedoel je kort kort zoals een jongens kapsel wat sommige lesbische en of hetero vrouwen hebben of gewoon een kort model?

Ik vind wel dat het je moet staan en je het niet moet doen als t je niet staat.

Kan heel mooi staan.

Ik weet niet wat jij verstaat onder een kort model

Hmm als ik m’n haar kort zou knippen, zou het nog meer opvallen dat ik een vrij dikke kop heb, en zou ik er een stuk jonger uit zien.
Maar sommige meiden staat het wel, en dan vind ik het best wel tof dat ze dat gewoon durven

korte boblijn ofzo.

Als het bij je gezichtsvorm past en je het rockt, prima.

Ligt aan de vorm van je gezicht.
Mij staat kort/halflang haar veel mooier dan lang haar. Maar superkort staat me dan weer totaal niet.

Ik vind dat je moet dragen wat staat bij je gezicht en vooral waar jij je prettig bij voelt. En of dat kort of lang is maakt dan niet uit.

Oh nee ik bedoel toch wel meer richting miley Cyrus of ietsjes langer or aan 1 kant langer.

aah dat, ja dat moet je staan en je moet er de gezichtsvorm voor hebben.

Ja dat snap ik :stuck_out_tongue: maar mijn vraag was ook meer gericht in het algemeen wat er van kort haar gevonden word

Kort haar vind ik super tof staan bij bijvoorbeeld shailene woodley en bij Jennifer lawrence vond ik het heel erg wennen maar de lengte die ze nu heeft vind ik super mooi. Ik vind denk ik haar tot op je schouders of iets langer het mooist. Zelf heb ik krullen dus kort haar zou me echt niet staan.

Kan leuk staan, maar ik vind lang haar altijd mooier

over het algemeen vind ik het drie keer niks. kan bijna niemand bedenken bij wie ik het wel oké vind.

Sommige mensen kunnen het goed hebben, maar echt mooi vind ik het vaak niet. Lange bob, half lang-ish vind ik vaak mooier.

edit: oke toch niet waar, bij sommige mensen vind ik het wel echt mooi.

Ligt aan de persoon maar dat is met veel kapsels.

Maarja tot wanneer is het kort?

Dit is kort neem ik aan.

http://www.lesscakemorefrosting.com/wp-content/uploads/2011/06/Keira-Knightley-short-haircut.jpg

En dit?

En dit?

Is dit ook nog kort?

Ik heb zelf het liefst dit:

http://www.shorthairstyleswomenblog.com/wp-content/uploads/2014/04/short-hairstyles-2014-thick-hair.jpg

Ben het nu aan het laten groeien omdat ik het ooit wil doneren, maar daarna gaat het weer naar die lengte. Staat me gewoon het beste, na jaren wisselen van lang naar kort en weer terug voel ik me daar gewoon het prettigst bij, en dat straal je denk ik ook wel uit op een of andere manier.

Gewoon, net zoals met lang haar kan het mensen staan of niet staan. Ik ga geen mening over vormen over alle vrouwen met kort haar :’)