Wat vinden jullie nou budget make-up?

hoi allemaal,

Ik vraag me af wat jullie nou ‘budget make-up’ vinden.
Soms lees ik op beautyblogs artikelen over budget make-up en dan staat er bijvoorbeeld een mascara voor 7 euro bij.
Ik vind dit niet echt budgets want mijn mascara’s koop ik nooit voor meer dan 5 euro omdat ik dit gewoon niet nodig vind.
Ik vroeg me dus af, wat vinden jullie nou budget make-up en voor welke producten? (budget prijs voor foundation, eyeliner etc.)

wat is budget make up?

Ik vind huismerken, Essence en Catrice (en NYC) budgetmerken

Als dat is wat je bedoelt

7 euro voor een mascara is echt niet duur en vind ik wel onder budget vallen. Ik weet ook wel dat er goedkopere mascara’s zijn van maar 3 euro, maar een ‘gemiddelde’ prijs voor mascara ligt volgens mij toch wel rond de 15 euro als je bij de drogist kijkt.

Voor eyeliner vind ik budget ongeveer 3,00 euro.
Voor foundation alles tot aan ongeveer 7 euro.
Budget nagellak vind ik Essence voor maar 1,70 per lakje :slightly_smiling_face:

Dit dus.

ik koop meestal mijn eyeliner enzo bij hema voor 3.00
foundation de laatste tijdook bij hema, maar die is niet super goed, is naar een paar uurtjes er al weer af ;s
mascara altijd bij kruidvat van rond 15 euro.

Ik koop altijd mijn wenkbrauwpotlood en mascara bij deze merken maar voor foundation leg ik toch wel meer geld bij.

NYC, Essence, Catrice (vind ik wel een fijn merk) Essence begint een beetje tegen te vallern. Maar dat is mijn mening :slightly_smiling_face:

Gewoon heel goedkoop, bij Action heb je bijvoorbeeld foundation voor maximaal 2 euro geloof ik. Dat noem ik écht budget, al zou ik het zelf nooit op mijn gezicht smeren.

Maar het ligt ook aan het product, 5 euro voor een oogschaduwpalette vind ik wel echt budget, maar voor één losse oogschaduw niet.

Catrice , Essence.

't Valt me overigens wel op dat Catrice elke paar maanden ietsje duurder lijkt te worden… Essence lijkt een beetje hetzelfde te blijven en is nu echt wel wat goedkoper dan Catrice.