wat vinden jullie? ik twijfel...

Ik zou zeggen zet het topje op marktplaats, wie weet maak je iemand anders er nog blij mee…

Maar dat jurkje moet je zeker houden! Echt top!

Zelfde als hierboven. ^^
Dat jurkje is fantastisch. <3

ik vind het jurkje erg leuk!

dat jurkje is echt mooi!

oee dat jurkje is echt heel leuk! dat eerste vind ik niet zo…
maar wat je zou kunnen proberen, is om het weg te leggen en kijken of je het mist… als je het niet mist zou je het weg kunnen doen

ik vind het allebei mooi !

Die eerste vind ik hoerig, die 2e vind ik verschrikkelijk met die riem. Zonder of met een andere zou het leuker zijn.

Ik vind ze alletwee niet zo leuk. . .

De 1 ste vind ik echt niks aan … niet mijn smaak. Maar het bloemen jurkje is echt super leuk. Die zou ik als ik jou was houden.

Ik vind dat 1e ding ook wel mooi!
Jurkje niet mijn smaak, maar wel cute hoor.

die eerste vind ik niet leuk.

Maar dat jurkje is echt super!

Iedereen heeft het al gezegd maar toch, die tweede is leuk, die eerste zou ik terugbrengen als dat nog gaat :slightly_smiling_face:

eerste ding… zou ik doneren aan de kinderen in afrika :slightly_smiling_face:
en die tweede zoiets had ik dus ook in de winkel ik zag ook zoiets helemaal verliefd … maar toen ik thuis kwam. deed ik het nog een keer aan vond ik het wat minder maar ik heb het toch naar school aangedaan en ik kreeg echt vet veel complimentjes dus , ik zou wel een wat dunner riempje in het bruin of blauw doen … dat is leuker denk ik :slightly_smiling_face:

Eerste, niet zo heel leuk…

2de, vind ik wel heel leuk! Maar maby moet je een dun taile riempje is proberen, lijkt me leuker…:wink:

X.

de eerste vind ik niet zo leuk, maar de tweede is wel leuk!
alleen zou ik het riempje meer naar beneden doen of een dunner riempje om doen

Oh dat 2e jurk is zo mooi! Ja en zoals eerder al gezegd moet je bij het eerste topje , mischien wel met mouwen aantrekken?

de eerste is niet zo’n mijn ding,
de tweede superleuk! alleen ik zou een dun tailleriempje doen idd.
x