Hoi iedereen!
Sorry voor de onduidelijke topictitel, maar ik wist echt niet wat ik anders moest neerzetten. Maar iig, ik heb dus een klein probleempje en ik moet even jullie mening erover vragen, ik weet het namelijk echt niet wat ik er nou van moet denken.
Nou, ik heb dus een vriendje. Hij is echt superlief en ik hou heel veel van hem. We zitten een beetje in dezelfde vriendengroep. Dus mijn vriendinnen zijn ook bevriend met hem. Mijn vriendins moeder is afgelopen jaar overleden, wat ik echt heel kut voor der vind natuurlijk. Nu kan mijn vriendje best goed met mensen over hun problemen praten. Hij heeft dus een keer met haar gepraat. Ze gingen toen samen naar de stad en hebben daarna op zijn kamer zitten praten. En nu ben ik nogal jaloers ingesteld… Daarna kon ik me wel voor me kop slaan want het is juist belangrijk dat ze over haar problemen praat en dan ga ik moeilijk doen over zulke dingen. Ik heb dus maar gedaan alsof ik alles prima vind.
M’n vriend praat best vaak over d’r enzo. En soms pest hij me er ook mee omdat ie weet dat ik het niet leuk vind dat ze zo goed met elkaar kunnen opschieten. Nu zitten we een beetje in een dipje allebei, we hebben net een grote ruzie gehad, gelukkig is nu wel alles weer goed, alleen hij had dus gisteravond met d’r afgesproken. Ik kon die avond niet want ik ging iets met mijn ouders doen en omdat hij niks te doen had had hij haar gesmst of hij mee kon filmpje kijken. Uiteindelijk is het niet doorgegaan omdat ze zich opeens niet lekker voelde, maar zij had er ook mee ingestemd!
Ik ga er vanuit dat mijn vriend niks met haar wil beginnen, hij vertelt alles gewoon heel open tegen me enzo. Maar ik hoor mijn vriendin nooit over hem praten. Nu heb ik wel van een andere vriendin gehoord dat ze hem heel lief vind en alles. Nu ben ik dus bang dat ze wat met hem aan gaat rommelen achter mijn rug om. Tenminste… ik weet niet helemaal waar ik bang voor ben maar het zit me toch niet lekker dat het allemaal zo loopt! Oh mischien ook belangrijk om te weten: ze msnen en smsen ook best veel. Dit weet ik omdat ik tegen m’n vriend had gezegd dat het me toch niet zo lekker zat, dus hij zei kijk maar in m’n mobiel hoor! Hier zag ik dus dat ze in de vakantie ongeveer een uur de hele tijd smsjes naar elkaar hadden verstuurd. Wel over onschuldige dingen, maar toch zit het me niet lekker…
Nu wil ik wel even duidelijk hebben dat mijn vriendje echt een schatje is en heel lief en aardig enzo, maar hij kan gewoon beter met meisjes opschieten dan met jongens. En ik baal er gewoon een beetje van…
Wat zouden jullie doen? En wat denken jullie, dat het gewoon onschuldig is, of…? Ik weet het gewoon niet meer! Sorry trouwens voor het onduidelijke verhaal, ik hoop dat jullie het een beetje snappen. En iig, bedankt voor het lezen, ik zou het erg waarderen als jullie een beetje advies hadden want ik zit er echt mee! (;