Hallo allemaal,
Ik heb al ongeveer 1/2 jaar geleden een jongen leren kennen. In deze tijd zijn we elkaar veel gaan vertrouwen. En hij heeft me vertelt dat hij helemaal verliefd was op een meisje ( deze noem ik maar even Eva). Zij heeft hem een aantal keer laten zitten en hem het nodige verdriet aan gedaan. Hij heeft later tegen mij gezegd dat hij op die manier niks meer met haar wilde. Onze vriendschap is kortgeleden verandert in een relatie. En nu gaat hij uiteten met Eva en daarna samen met haar uit. Hij zegt dat dit puur vriendschappelijk is en haar op dat gebied nog een kans geven wil. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Eerder wilde hij geen vriendschap met haar en nu ineens wel.
Wat moet ik volgens jullie doen?
Alles op een laag pitje houden en het nog even aankijken?
Hem erop aanspreken? (Hij vind het nooit zo leuk als hij ergens op aangesproken wordt)
Hij vond Eva echt helemaal geweldig. Daarmee bedoel ik dat ze niets verkeerd kon doen. Hij vergaf haar altijd alles omdat hij op een roze wolk zat.
En hij heeft vaker aangegeven dat hij het miste om een relatie te hebben. Dus kan het zijn dat hij mij tijdelijk gebruikt om een gat op te vullen?
Dit klinkt misschien allemaal negatief maar zo bedoel ik het niet. Ik hoop alleen niet, dat ik echt heel erg op de koffie ga komen en daarom vraag ik jullie om raad.
Groetjes,
Angel