Wat vinden jullie hiervan? (1e youtube filmpje)

hee meiden!
ik vind zingen heel leuk, maar durf nooit iets op youtube te zetten omdat ik niet weet of het goed klinkt zegmaar… dus als iemand tips ofzo heeft zijn ze welkom!
xx

http://www.youtube.com/watch?v=aoHGF97a4dM

misschien eerst voor betere kwaliteit zorgen als je het op yt wil zetten. Dan klinkt het denk ik al een stuk mooier

kwaliteit is beetje bagger idd… maar heb niks beters

Nee sorry ik vind het niet goed.

Het is niet echt zuiver en je doet een beetje raar met je stem, je probeert het zeg maar te hard

Het is niet slecht, maar je zingt niet echt makkelijk en je probeert het te hard en dat hoor je.

Niet slecht. Ik zeg ga lekker op zangles en zorg dat je er het beste uit haalt! Leer de technieken, oefen met de uitspraak in het engels, zoek je eigen stijl en heb vooral veel plezier erin. De rustige stukken klinken goed als je niet let op de uitspraak en door de slechte opname-kwaliteit heen luistert. Vooral lekker doorgaan met zingen. Oefening baart kunst!

Ik vind het wel redelijk. Ik zou zeggen, ga op zangles en volgens mij kan je dan na een poos heel mooi zingen.

ok thanks voor de tips… k ben laatst bij een proefzangles geweest maar omdat er nu geen subsidie meer word gegeven is het echt te duur helaas :frowning_face:

je doet een beetje te veel je best, dus nummer moet gevoelig en lief zijn maar dit is hard dus het is daarom veel minder mooi.

als je iets zachter en rustiger zou zingen zou het veel mooier klinken.

Je hebt best een goede stem. Ik denk alleen dat een ander nummer beter bij je past. Als ik jou was zou ik op zangles gaan. Ik zit zelf ook op zangles, het is hartstikke leuk en je leert er een hoop van!

Zo slecht vind ik het niet hoor.
Misschien een tip, wat eigenlijk al gezegt is, iets minder proberen je best te doen. Dus het wat relaxter zingen.
Gewoon blijven oefenen (:

ik vind het ook niet slecht ofzo hoor