Wat vinden jullie hier van?

Bedankt iedereen! :slightly_smiling_face:

thanks xo

Uhm, ik vind sowieso dat je niet via je vriendin dit had moeten vragen. Naar mijn idee is dat echt iets wat je zelf moet doen. Een beetje flirten vind ik mogen (mijn persoonlijke mening), maar met een grens natuurlijk. Ik weet niet hoe ver hij ging in het flirten. Helpen met tennissen en vragen of je hem helpt bij wiskunde, vind ik nog niet érg flirten. Maar het kan natuurlijk op zo’n manier zijn, maar dat weet ik niet als buitenstaander :’).

Hij moet inderdaad niet zo flirten als hij een vriendin heeft. Heel vervelend tegenover haar is dat. Ik zou geen aandacht meer aan hem besteden. Je kan natuurlijk best aardig tegen hem doen, maar ga niet in op zijn geflirt en begin zelf ook niet. Hij is namelijk bezet. Als hij je echt leuk vindt, maakt hij het wel uit met zijn vriendin.

Leuk hoeft niet altijd leuk-leuk te zijn. Misschien vindt hij je gewoon een heel leuk en aardig meisje.

Als het wél anders bedoelt was dan is het me toch 'n rare. Dat hoort hij niet te doen. Dus hij hoort jou weinig waard te zijn, tenminste: liever een vent die trouw is toch? Trouw aan zijn vriendin, en daarmee ook zeker trouw aan jou als hij uiteindelijk toch achter je aan blijkt te zitten en het alsnog iets wordt.

Hoop dat het goed komt en je je niet slecht voelt hierover. Het komt wel goed!