wat vinden jullie het leukst

hoi ik heb een klein probleempje ik hoop dat jullie dit dan ook kunnen oplossen
mijn probleem is eigenlijk ik zou met mijn vrienden naar de Ardennen gaan maar één van mijn vrienden zag dat niet zitten en ik ben haar beste vriendin ze zou liever naar de zee gaan. zou ik ook naar zee moeten gaan of toch met zijn allen naar de Ardennen?
wat denken jullie?

Nou als beste vriendin moet je misschien met haar gaan praten, of gewoon met het groepje. Dan komen jullie vanzelf tot een oplossing waar jullie met z’n alle gezellig heen kunnen gaan. Als er meerdere mensen naar de zee gaan, moet je je erbij neerleggen en meegaan, en als iedereen (behalve je vriendin) naar de Ardennen willen, moet je haar proberen te overtuigen… Veel succes nog! :wink:

Ik zou kiezen voor wat je echt wilt. Omdat zij niet naar de Ardennen wilt, dan hoef jij toch niet meteen thuis te blijven voor haar? Het is haar keuze om naar de zee te willen. Dan moet zij kiezen, niet jij.

Praten. En wat wil jij? Je moet het zelf beslissen.

Als ik het zo hoor zou ik persoonlijk naar de Ardennen gaan. Dan ben je met een groepje.

Ik zou met de hele groep om tafel gaan zitten en bespreken wat jullie gaan doen.

Waar ga je zelf liever heen?