- wat nou als het jou zou overkomen, wat zou je doen?
- zou jij je dan veilig voelen?
0 stemmers
Hiiii allemaal,
Ik ontmoette een leuke jongen op mijn 13e en ik sprak na 3 dagen af, ik wilde eerst niet omdat ik bang was omdat hij namelijk ouder was, hij was toen 17… Toch besloot ik te gaan met een vriendin, toen ik daar aankwam bij hem thuis gingen we allemaal gezellig voetbal kijken (hij had vriend meegenomen), toen hij me meenam naar beneden alleen, we keken verder op de tv beneden op de bank. Hij knuffelde me, kietelde me, ik begon me heel erg speciaal te voelen… hij begon me ook te zoenen, voelde goed
na een half uurtje nam hij me mee naar een kamer toe, ik wist niet wat ik moest denken, was anders wel logisch maar op die leeftijd dacht ik daar niet bij na, toen ik daar was waren we verder gegaan tot seks, ik durfde achter geen nee te zeggen, en had heel veel spijt, en wilde dat het niet gebeurd was… sindsdien liep me leven berg afwaarts… ik voel me op de dag van vandaag heel onzeker omdat er zoveel verhalen over me zijn verteld… en als mensen wat nieuws bedenken denk ik terug aan al die dingen, ookal is het al 1 1/2 jaar geleden… Hij bleek achter een klootzak te zijn die me leven heeft verpest, ookal denk ik aan die tijd dat hij lief voor me was… hij heeft me praktisch gewoon gebruikt… mijn vraag is wat vinden jullie hier van?