Wat vinden jullie ervan?...

Stel je was/bent 13 en je ontmoette een jongen die ouder was/is en toen je afsprak hij heel lief was, je knuffelde, je kietelde, je gewoon heel speciaal liet voelen en je uiteindelijk naar een andere kamer brengt… hoe zou jij je voelen…
  • wat nou als het jou zou overkomen, wat zou je doen?
  • zou jij je dan veilig voelen?

0 stemmers

Hiiii allemaal,

Ik ontmoette een leuke jongen op mijn 13e en ik sprak na 3 dagen af, ik wilde eerst niet omdat ik bang was omdat hij namelijk ouder was, hij was toen 17… Toch besloot ik te gaan met een vriendin, toen ik daar aankwam bij hem thuis gingen we allemaal gezellig voetbal kijken (hij had vriend meegenomen), toen hij me meenam naar beneden alleen, we keken verder op de tv beneden op de bank. Hij knuffelde me, kietelde me, ik begon me heel erg speciaal te voelen… hij begon me ook te zoenen, voelde goed :flushed:
na een half uurtje nam hij me mee naar een kamer toe, ik wist niet wat ik moest denken, was anders wel logisch maar op die leeftijd dacht ik daar niet bij na, toen ik daar was waren we verder gegaan tot seks, ik durfde achter geen nee te zeggen, en had heel veel spijt, en wilde dat het niet gebeurd was… sindsdien liep me leven berg afwaarts… ik voel me op de dag van vandaag heel onzeker omdat er zoveel verhalen over me zijn verteld… en als mensen wat nieuws bedenken denk ik terug aan al die dingen, ookal is het al 1 1/2 jaar geleden… Hij bleek achter een klootzak te zijn die me leven heeft verpest, ookal denk ik aan die tijd dat hij lief voor me was… hij heeft me praktisch gewoon gebruikt… mijn vraag is wat vinden jullie hier van?

Zoiets blijf je lang achter volgen ook wil je het zelf niet,het is gebeurd je kan het niet meer terug draaien.

Je moet schone lei beginnen, en het verleden achter te laten zo als het was
of er met iemand die je kan vertrouwen er over praten.

Ik hoop dat je er weer bovenop komt,het nooit zo leuk om zoiets mee te maken
het geeft je geen veilig gevoel meer en je vertrouwd ook geen jongens meer dat moet je niet hebben.

Ik denk vooral god waar zijn je ouders geweest in die tijd, je was zo jong nog…
Sterkte, en jammer dat je je zo naar voelt hierover

Ewwww hoe haalt een gast van 17 het in hemelsnaam in zijn hoofd om zijn snaak in een grietje van 13 te proppen. Sorry maar die vent is echt sick, dat vind ik er van.

dankjewell allemaal, het is vrij moeilijk… er is toevallig sinds vandaag weer iets bedacht omdat ik naar de dokter moest, en ben doods bang dat mensen het gaan horen…

he wat naar zeg!
mensen roddelen daarnaast ook veel te veel en dan zijn het ook nog is dingen die niet eens waar zijn. vervelend voor je en sterkte!

Heel erg naar… Ik heb het zelf ook bijna meegemaakt! Gelukkig was ‘’ de telefoon ‘’ mijn redding!

Heel vel sterkte, en praat er veel over! Ik snap dat het moeilijk is maar het werkt wel.

xx

Jaa dat roddelen is echt een punt waar mensen aan moeten werken kan niet zo…

Dankjewell, moeilijk om tegen te gaan, zodra er een iemand is die je niet mag beginnen meerdere mensen te praten… Maar helaas heb ik niet echt iemand waarmee ik kan praten…

Van dat roddelen moet je niks aantrekken. Het kan toch gebeuren. Jij wist op dat moment gewoon niet wat je moest doen. Je hebt er misschien spijt van, maar ga door met je leven. En ik snap je precies, als een jongen je zo speciaal laat voelen… Dan denk je echt dat hij het meent.

Daarvoor is Girlscene :wink:

jaa precies dat, het is moeilijk om je normaal te gedragen in de pauzes op school, maar dat is nu wel anders gelukkig.

Dit had iedereen kunnen overkomen, je hoeft je hier echt niet voor te schamen. Die jongen had er gewoon rekening mee moeten houden en zich niet zo op je moeten storten. Ik snap dat het nu nog erg vervelend is om aan deze herinnering te denken, maar het is beter om het gewoon te vergeten. Hij had jou niet in die situatie moeten brengen en het is logisch dat je niet meteen ‘nee’ zei.

awhh wat sneu, zo jong nog! De maatschappij gaat echt achteruit. hoe haalt zo’n flikker het in zijn hoofd!

vieze jongen !

Dat was ook mijn eerste reactie om eerlijk te zijn.

het is heel moeilijk, omdat iedereen op school alleen maar negatief zijn zegmaar.

jaa dat is echt heel sneu…