Wat vinden jullie ervan?

Ik heb gister een paar tassenhangers / sleutelhangers gemaakt. Eigenlijk kun je ze overal voor gebruiken :wink:
Ik heb nu alleen een roze en een blauw/paarse gemaakt. Mijn haakjes zijn op, die moet ik bestellen maar dan ik kan nog gele, groene, ruitjes en pastelkleuren maken. Ik wil ze gaan verkopen voor ongeveer ¤5,-

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XFM7KI3F-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MKSAN67T-D.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Ze zijn wel grappig, maar ik heb het niet nodig :3 dus up

wel leuk, maar ik zou het niet aan me tas/sleutel hangen

Ik vind ze echt mooi (L)…ik heb ze zelf ook voor op je mopbiel zeg maar…
super leuk dat je dat zelf kan maken!

leuk.
maar 5 euro voor een paar lintjes?

Zit best wat werk in hoor :wink: ik heb nog geen vaste prijs, wil namelijk eerst wat meer maken.

Waar ga je het verkopen dan…?
best goed idee vind ik …

Ik vind ze wel leuk, maar niet heel speciaal. En als je ze op internet verkoopt, zou ik er wel ¤5 INCLUSIEF voor vragen.

Ik wil ze op mn werk hangen en misschien op een paar adventeer site’s. Ik heb een eigen site misschien kan ik ze dan daar op zetten. En op girlscene natuurlijk.

Ik vind ze wel leuk, maar niet echt wauw! Ik mis het ‘iets’ nog.

Misschien moet ik ze wat ‘voller’ maken. Ik kan ze wel knopen zodat ze niet zo dicht op elkaar zitten.

zo tehoren ken je eigen winkeltje beginen met zelf gemaakte dingetjes…ben je daar handig in. hier was ik namelijk nooit op gekomen.

dat lijkt me ook erg leuk om te beginnen, ik zat van de week te kijken bij de groothandels op internet. Je moet overal ingeschreven staan bij de kvk om daar te mogen kopen. Maar als ik mij inschrijf ben ik dus echt een bedrijfje en zit ik ook met belasting, hoewel de materialen wel goedkoper worden dan. Maargoed eerst maar eens kijken of het verkoopt.

die maak ik ook met een vriendin en wij verkopen die voor 1 euro.

dat is wel verstandig ja)^:D

:stuck_out_tongue:

Ik vind ze wel leuk, maar 5 euro vind ik best wel veel.

beetje simpel.

Leuke dingen, maar voor 5 euri per stuk ga jij ze niet kwijtraken

Vind ze nogal lijken op die sleutelhangers die er een paar jaar geleden was voor dat pink ribbon in oktober