wat vinden jullie ervan?

[s]mn crush is 18 en ik 14.

we hebben al hele tijd zitten flirten, we wilden afspreken maar dat ging niet omdat ik huisarrest heb, maar we weten van elkaar dat we elkaar ontzettend leuk vinden.

alleen nu, hij smste dat hij twijfels heeft gekregen, dat hij bang is voor de reactie van anderen omdat hij zoveel ouder is. hij wil nu gewoon verder gaan, en afspreken, zonder dat anderen het hoeven te weten, en wachten met iets officieels,

ik weet niet of ik dit wil
ik weet niet of ik voor mijn vriendinnen wil verzwijgen dat ik iets voor hem voel.
ik heb zoiets van ja graag of niet. niet wachten omdat andere mensen dan dingen kunnen vinden.
maar aan de andere kant ik hou van hem, ik wil hem niet kwijt.
wat zouden jullie doen?

voor aanvullingen lees hele topic.[/s]

ik heb gesmst,
ik heb nagedacht, ik wil het niet zo, ik hoef je voorlopig niet te spreken.

binnen een minuut stuurt hij;
ok

:beer:

Daar ben ik het mee eens.
Alles of niets. Ik zou er een heel raar gevoel aan overhouden als ik mn relatie geheim zou moeten houden.

Ik zou hem dumpen en vergeten.

Dat hij leuk tegen je doet als jullie samen zijn maar het niet wil als er anderen bij zijn vind ik echt sneu. Als je echt van elkaar houd en echt verliefd bent dan boeit de leeftijd je echt niks.

nee zo bedoelde hij het ook niet. tot nu toe weet niemand dat wij elkaar leuk vinden. hij wil gewoon verder gaan waar we waren maar niets officieels.
ik heb al voorgesteld dat we alles maar moeten vergeten
en dat ik hem een tijdje niet wil spreken
maar dan zegt hij, waarom zouden we ermee stoppen, en dat weet ik eigenlijk ook niet. ik weet het gewoon niet.

damn ik lijk wel een dramaqueen als ik dit zo nalees. -.-

Ik zou mijn relatie ook niet graag geheim houden hoor, je moet keuzes maken in het leven…en het kan heel moeilijk zijn maar er zijn nog zoveel leuke jongens?

het is juist dat we geen relatie hebben. hij wil het openhouden, omdat hij vind dat we als we nu een relatie zouden hebben , we hele andere verwachtingen van elkaar hebben, en dat kan ik me wel voorstellen. alleen ik begrijp niet dat hij nu wel met me verder wil. hij zegt dat hij me echt leuk vind, hij wil alleen wachten met officieel iets.
hij zegt ook dat we gewoon kunnen afspreken, en dat hij niet met andere meisjes bezig is als ik dit ook wil.

pff. ik haat dit.

Hey,
Ik vind 4 jaar leeftijdverschil helemaal niet zoveel. Het ligt er meer aan dat jij nog jong en onervaren bent en hij is ouder en heeft dus die ervaring al wel. Als er kennissen zijn die jullie relatie als een probleem zien, dan is het niet zozeer het leeftijdverschil, maar dat verschil in ervaring. Jouw kennissen willen niet dat er jouw iets aangedaan wordt waar jij zelf niet voor de volle 100% achter staat. Zijn kennissen zullen zich zorgen gaan maken of hij niet te hard van stapel met je zal gaan lopen.

Het enige wat er dus nodig is, is een goede “regeling”. Zorg ervoor dat jullie van elkaar weten wat je van de ander kunt verwachten in een relatie.

Je moet je wel beseffen dat hij 4 jaar ouder is en dus ook een stuk verder in alles. Daar liep het ook mis tussen een vroegere vriendin van mij en haar (ex)vriendje. Ik bedoel jij krijgt huisarrest, maar je lover is daarin ook een stuk verder en krijgt geen huisarrest meer, die krijgt (lijkt mij) sowieso geen staf meer. Hopelijk get je my point. Verder ben ik het met je eens: graag of niet.

als hij het geheim wilt houden lijkt het net alsof hij zich schaamt voor jou/jullie

Ik zou óf ermee ‘stoppen’ of echt een relatie beginnen …
Er is wel verschil in ‘ervaring’, maar mijn ouder schelen ook 6 jaar… En die zijn nu ook nog steeds bij elkaar :wink:

dat gevoel heb ik dus ook.
want hij heeft niemand over ons verteld.
ik alleen aan mn beste vriend, en die kent hij niet.

dat is ook waarom hij wil wachten
als ik wat ouder ben is het anders, en hebben we eerder dezelfde verwachtingen van elkaar.
hm. ik weet het nog steeds niet.

up?

alsjeblieft ik zit er echt mee

Als je twijfelt en er echt mee zit moet je het sowieso niet doen. Alhoewel ik altijd zeg beter spijt van iets dat je wel hebt gedaan, dan van iets wat je niet hebt gedaan. Sowieso, wil je echt minimaal 2 jaar gaan wachten? Tegen die tijd heeft ie heus wel een ander, en jij waarschijnlijk ook wel.

ik weet niet hoe lang we willen wachten,
maar hij wil doorgaan met afspreken etc. me beste vriend zegt dat hij dat alleen maar doet omdat hij seks wil.
ik weet niet wat ik hiermee moet
hij zegt dat ik de enige voor hem ben
en hij weet dat ik met andere jongens flirt en afspreek.

oh ik wou dat het allemaal nooit gebeurt was. :frowning_face:

and again … up

GEWIJZIGD
wat vinden jullie nu?

Hmmm…als hij zo reageert.
Dan is hij wel erg makkelijk.
Ik zou 'm dumpen maarja.
Als je echt van 'm houdt…