Wat vinden jullie ervan tot nu toe?

Ik ben bezig met een eigen webshop,
En ik was benieuwd hoe jullie het vinden,
En of jullie tips hebben joe het volgens jullie beter kan…
Dit is de link:
Alles hip, Alles ik (webshop)

Oowja, de foto’s op de homepagina worden nog anders (met foto’s van de producten),
Maar ik moest even snel foto’s hebben,
Daarom heb ik deze even gedaan…

En zou ik aan de andere kant ook nog foto’s doen,
Of denken jullie dat dat te druk word?

Opzich vind ik de opbouw wel aardig. Alleen de foto’s/plaatjes aan de zijkant vind ik niet mooi, daar zou ik straks bepaalde producten uit je webshop zetten als afbeeldingen. En ik vind je naam niet erg professioneel en de homepage ook niet. Zo maak je spelfouten: hebbedingentjes (=hebbedingetjes) en style (=stijl) En ik zou nog een beetje goochelen met kleurtjes, ik zou zelf niet kiezen voor groen.

^^ Die spelfputen ga ik idd verbeteren,
En de foto’s staan hier boven al :slightly_smiling_face:

Ik vind de kleuren niet mooi bijelkaar passen, en vind dat je een ander soort lettertype kunt gebruiken, iets dat wat sierlijker is.

Ik vind het leuk. Alleen doen bij mij de plaatjes van uit je shop het niet …

Dat blauw en groen gaat inderdaad niet zo mooi samen. Misschien een iets minder fel blauw kleurtje nemen?

Bij de shop staat ook nog niks, en zien jullie als het goed is gewoon een groen vlak (rondjes),

Bedoel je het blauw er om heen?,
Hier kan ik volgens mij niks aan doen,
Maar ik zal er eens naar kijken.

Qua lettertype zal ik ook eens gaan experimenteren :slightly_smiling_face:

De achtergrond heb ik nu (tijdelijk) even zwart,
En dat staat idd. al een stuk beter!, bedankt voor de tip

ik vind de tekst een beetje amateuristisch. vooral het woordje hip…

En nog even een vraagje,
Als jullie nu kijken, zien jullie dan ook bewegende sterretjes bij home? (dit is nl. niet de bedoeling)

Ja, ik zie die bewegende sterretjes.

O sorry, nog een keer geklikt en nu zie ik ze niet meer!

Oke…

Even wat vraagjes op een rijtje:

-Is het lettertype zo beter?
-Het zwart zo houden of een andere kleur doen?
-Aan de andere kant ook foto’s, of niet?

reclame?

Nee?, Ik verkoop nog niet…
Stel alleen wat vraagjes…
(mag nog niet eens beginnen met verkopen, moet eerst rond zijn met k.v.k.h.)

Ga je ook nog je eigen domein kopen? Vind het er ook wat amateuristisch uitzien, vooral omdat “This Website was created using wix.com” eronder staat en de layout ook best druk is. Kijk eens naar andere webshops van meiden op girlscene ofzo, en kijk hoe hun website eruit ziet.

Later wel,
Maar dan kan/mag nu nog niet…

Mag je geen domeinnaam kopen van je ouders? Ik weet de redenen niet, maar het kan zo ¤4,99 per jaar zijn :wink:

De opzet is leuk.
Je moet inderdaad die plaatjes van die honden veranderen.
En ook niet in het beginstukje zetten dat je het leuke hebbedingetjes zijn in jou stijl.
Want wij weten niet wat jou stijl is :wink: Dus dat is een beetje overbodig en vind ik een beetje raar staan.
Verder is het leuk!