Wat vinden jullie? Dit betrouwbaar?

Ik heb mijn adidas vesten op marktplaats gezet en die reageerde wilde ze ophalen. Maar ik wil ze liever opsturen (je weet maar nooit) ik mailde dit : Ik De verzendkosten kan ik eventueel ook voor mijn kosten rekenen. Zegt die Nou dat vind ik wel want ik woon in ****
20 euro per vest een goede prijs ?

Alvast bedank ****

Dat is echt veel voor gebruikte adidas vesten?
Het is dus wel een man/jongen die op vrouwen adidas vesten bied?

Je wacht eerst tot het geld op je rekening staat,
en dan verstuur je ze pas. Makkelijk zat toch ?

Nee hij wilt ze per se ophalen? maar ik wil ze liever opsturen … Beter lezen denk ik :stuck_out_tongue:

Soms vragen ze een adres voor als ze iets niet krijgen, dan hebben ze iets om op terug te vallen als ze het niet binnen krijgen. Ik zou gewoon je poot stijf houden en zeggen dat je alleen verstuurd. Heel simpel

^ ik kan het amper ontcijferen.

Waar maak je uit op dat het een man/jongen zou zijn dan?

Ja precies en dan ook 20 per vest hé en t is een man… Dat maakt t ook al wat onbetrouwbaarder

Hij wilt 20 euro per vest bieden. Echt duidelijke gebruikte vesten. Hij wilt per se opkomen halen omdat die in de zelfde plaats als mij woont. Ik heb gezegd dat ik de verzendkosten op me neem en hij dat dus niet hoeft te betalen.

Aan ze naam zie ik dat het een man/jongen is maar die heb ik vervangen voor de sterretjes net als de plaats, haha.

Ik snap niet waarom het nou iets uitmaakt of het een man of een vrouw is. En je verhaal is ook wel heel ingewikkeld verteld. Stuur ze gewoon op als je het geld binnen hebt, het gaat er meer om dat jij betrouwbaar bent of niet. Want JIJ verkoopt ze.

Daar gaat t helemaal niet om. Lees t bericht hiervoor van mij staat het was duidelijker

Als je iets niet vertrouwd gewoon niet meer op reageren hoe graag je iets ook kwijt wilt.

Och, ik probeer je ook alleen maar te helpen hoor, Als jij het niet vertrouwd doe je het toch niet.
En als hij ze wel op wil komen halen, zorg gewoon dat er iemand bij je thuis is.

“beter lezen”

Zo duidelijk is je beginpost niet :slightly_smiling_face:

Zorg gewoon dat er iemand bij is, dan kan er toch niet veel mis gaan? Misschien zijn ze voor zijn dochter oid dat hij eerst wilt dat ze gepast worden. Of is ie bang dat je ze niet opstuurt. Ik snap het van zijn kant ook wel, vreemd om ze niet op te mogen halen, vind ik. Dat laat heel erg de indruk achter dat jij niet betrouwbaar bent.

T was niet lullig bedoeld hoor haha

Oh maar zo wil ik niet overkomen, ik vind het allemaal gewoon een beetje eng…

Prima dat je het eng vind. Maar zorg er dan gewoon voor dat er iemand bij je thuis is als die vent ze op komt halen. En als je dat niet wil, negeren en gewoon wachten tot iemand ze wil kopen die ze wel wil laten versturen.

Oja, bedankt voor de tips (:

of spreek op een centraal punt ergens af en neem iemand met je mee voor de zekerheid