wat vinden jullie de beste buget make up?

Wat vinden jullie de beste buget make up?
en waarom?
ik zelf denk ik essence ik gebruik het wel eens en het zit fijn er ruikt (bijna) nooit gemisch…
Jullie?

ik vind essence echt kut! vooral de nagellakjes, die worden heel snel zo dik en onsmeerbaar.

ik koop eigenlijk geen budget-makeup, liever 1 goede mascara dan 5 goedkope.

sommige nagellakjes zijn wel kut, maar de rest is wel goed hoor!

Ik denk essence, of van de Hema :]

Ik koop nooit budget make-up , k heb liever goede kwaliteit waar k dan wat langer mee kan doen C: heb je niks aan dus up voor jou :grinning:

HEMA!
ik koop daar al mijn nagellak=) even goed als 1van chanel…

vind ik dan.

daar ben ik het echt helemaal niet mee eens. ik vind de nagellak van de hema echt verschrikkelijk, in tegenstelling tot bijvoorbeeld chanel … maar dat kan dan aan mij liggen hoor

Catrice heeft ook nog wel aardige make-up. Verder zou ik gewoon de aanbiedingen van de iets duurdere make-up in de gaten houden, kom je op dezelfde prijs uit :slightly_smiling_face:

hmm t ligt eraan wat je budget make up noemt… de 1 vind maybelline , l’oreal of rimmel goedkoop in vergelijking tot dior, chanel of lancome enzo en de ander vind catrice en essence een echt budget merk. ik kies zelf toch bijna altijd voor de middenklasse, goede kwaliteit en een redelijke prijs :slightly_smiling_face:

ik vind essence wel oké. en HEMA ook wel ^^.
Ik vind de foundation van essence wel fijn ( maar dan wel die nieuwste, die andere zien er uit echt heel raar uit =s)

HEMA,
maar vooral omdat het dieproefvrij is!
ik koop niks wat op dieren is getest…

-

Hema en Etos, alleen heb ik haast niks goedkoops, heb liever hele goede spullen dus blijf ik vaak bij Maxfactor, Maybelline, L’oreal, Vichy of Dior.

bijna al mijn make-up is van de essence :3
ik vind het voor die prijs echt goede kwaliteit.

xx

Essence en Miss Sporty:)
Ik gebruik ook dure make up, maar als ik iets nieuws wil proberen dan koop ik liever eerst iets goedkopers. (nieuw kleurtje oogschaduw bijvoorbeeld)
En ik neem ook goedkope make up als ik weet dat het dezelfde kwaliteit heeftxD