wat vinden jullie dat ik moet doen?

Heeeee!

ik zit eigenlijk met een groot vraagteken, dus ik dacht laat ik het jullie is voorleggen…

ik heb een jongen leren kennen via de middelbare school, hij zat een klas hoger dan ik en we praatte veel, ik zat in de derde hij in de vierde en we hadden erg veel contact, hij was heel open en vertelde altijd alles, ook als die ruzie had met zijn vriendin, of dat die een keer had gezoend met uitgaan, terwijl die een vriendin had, zelfs de details van hun seksleven wist ik, dat ging me natuurlijk wel iets te ver maargoed verder kon ik wel altijd goed met hem praten, hij flirtte ook aardig met me. op gegeven moment begon ik wat voor hem te voelen, wat ik niet wou natuurlijk, omdat hij een vriendin had! maarja gevoelens kun je niet bedwingen, maar in ieder geval toen heb ik dat wel tegen hem gezegd, en hij zei dat hij mij ook wel leuk vond. verder niet veel zijn vriendin had dat schijnbaar gehoord en had al het idee dat er wat speelde tussen ons, ze was boos op mij en zelfs op school gingen er meiden lullige opmerkingen over mij maken tegen mij. Dat was totaal niet leuk natuurlijk. maar ik weet ook dat ik daarin fout zat, ik weet dat ik niet van een jongen kan vragen om voor mij te kiezen terwijl die een vriendin had. inmiddels is dat al wel weer iets van 2 a 3 jaar geleden.
ik wist zelf eigenlijk niet wat ik er allemaal van moest denken…

toen ging hij na de vierde dus van de middelbare school af, dus sprak ik hem ook minder, naja eigenlijk sprak ik hem niet meer… af en toe zag ik hem nog wel is met uitgaan maar daar bleef het ook bij. Hij had wel nog steeds met zijn vriendin,

totdat ik laatst op facebook zag staan dat die geen relatie had,
Ik vroeg gewoon uit belangstelling waarom hij het uit had met zijn vriendin,
en hij zei dat zijn vriendin het uitgemaakt had omdat ze vond dat hij teveel aan zichzelf dacht, verder heb ik ook niet alles gehoord…

Sinds die dag dat ik dat vroeg heb ik eigenlijk elke dag weer contact met hem, het klinkt heel goed, en heb het idee dat ik hem al heel lang en goed ken. ik zeg niet dat ik gelijk alweer gevoelens voor hem heb dat dan weer niet maar leuk is hij wel en ook ontzettend lief!
Hij zit nu ook weer bij mij op school, dus ik gahem ook weer vaker zien, toen ik dit zei tegen een vriendin dat ik weer contact heb met die jongen, zei ze dat ik moest beloven niks met hem te willen, ‘de player’ zei ze. Maar ik weet niet goed of dat ook nu nog het geval is! hij heeft namelijk wel iets van 3 jaar met zijn vriendin gehad, en na mijn idee 2 jaar terug ofzo is hij een keer vreemd gegaan, en hij flirtte met mij natuurlijk.

Toen die 2 jaar terug dacht ik wel, dit moet ik niet doen! hij is een player en ik doe mezelf er allemaal verdriet mee als ik iets met hem zou krijgen, want wat hij doet bij zijn nu ex, kan die ook bij mij gewoon doen.

Het feit wat mij dus aan het twijfelen heeft gebracht is dus dat ik met best wat jongens wel contact of wat dan ook gehad heb, en ik vaak geen gespreksonderwerp meer had. het was gewoon op. Ik wist ook niet waarover ik moest praten of wat doen ook,
Bij deze jongen is dat niet het geval, wel elke minuut praat ik met hem door en door en we blijven gespreksonderwerp hebben, zo apart vind ik dat!

Wat vinden jullie wat ik moet doen? moet ik hem links laten liggen niks van hem willen en laten doen wat hij wil? omdat hij wel is is vreemd gegaan toen hij met zijn vriendin had?
of moet ik daar niet aan denken, omdat dat al wel weer iets van 2 a 3 jaar geleden is en hij ook zeker veranderd kan zijn op dat gebied!

Dankjulliewel in ieder geval voor het lezen :slightly_smiling_face:

ik denk dat deze jongen je zag als een heel goede vriendin, en je daarom ook alles vertelde. ik weet niet of hij echt een player is want zo klinkt het niet. maar hij is natuurlijk wel een keer vreemd gegaan, en dat mag natuurlijk niet gebeuren. het kan zo zijn dat zijn ex zo verliefd op hem was dat ze ondanks al die pijn toch bij hem bleef, ze hield echt van hem.
ik denk dat je hem zelf het beste kent en dat je zelf moet oordelen over of je wat met hem moet nemen. maar meid, laat hem je alsjeblieft geen pijn doen. want als je eenmaal verliefd bent denken jongens wel eens dat ze dan alles kunnen flikken.
ik vind dat je gewoon moet kijken of hij verandert is en dat je dan pas kan oordelen wat je met hem wil…
succes ermee!!!

Ik heb natuurlijk geen idee of hij écht een player is of niet. Ik wil niet meteen negatief doen, maar uit eigen ervaring weet ik wel dat dit soort situaties echt gelikt zijn. Dan sprak ik een jongen maanden niet omdat hij een meisje had, en zodra het uit was deed hij net alsof hij ‘‘all yours’’ was. En dan dacht ik…waarom kon je tijdens je relatie geen contact met me hebben, en nu het over is ineens weer wel?
Maargoed, uiteindelijk moet je toch doen waar je jezelf goed bij voelt, en als je het contact met hem fijn vindt dan moet je dat ook zeker niet verbreken:)