Wat vinden julie ervan als een jongen..

Hee

Ik zal het proberen kort te houden, ik ben nu 6 dagen met een vriend van mn vriendins vriendje aan het smsen/msnen enzo, en we flirten wel veel enzo, maar gister zij hij opeens, -omdat een van zn vrienden mij ‘’‘die meisje’’ noemde, is dat nu dus mijn bijnaam- i love die meisje :blush:
Wat vinden julie ervan als een jongen dat zegt als je hem 5 dagen heel lang hebt gesproken enzo…?
Ik heb hem trouwens nog nooit in het echt gezien…
Ik zou graag horen wat julie hier van vinden!

xxx

Ik zou er persoonlijk direct op afknappen haha.

Oké bedankt voor je antwoord! :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel een beetje raar dat ie dat nu al zegt, als je hem nog niet eens in het echt ontmoet hebt. Maar ik zou gewooon een keer met hem afspreken ofzo :wink: En als het dan echt klikt tussen jullie, vind ik het niet zo gek als hij dat zegt :wink:

Ik zou het inderdaad nogal een afknapper vinden. Vooral omdat je hem nog nooit in het echt hebt gezien :’)

Eens. Maar voor mij alleen al omdat hij ‘die meisje’ zegt in plaats van ‘dat meisje’.

ik vind het altijd vervelend als jongens dat heel gauw zeggen, maar ik zou hem nog wel steeds een kans geven

Ja idd omdat ik hem nog nooit in het echt heb gezien…
Maar ergens vind ik het ook wel lief.
Ik denk dat hij het gwn een beetje flirterig bedoelt en niet zo echt van; Ik houd van jou!

Dan zou ik hem gewoon een kans geven :slightly_smiling_face:

Zo iemand kan ik niet serieus nemen. Daar houdt het meteen op. :'D

dat vind ik gewoon onzin

Haha ja dat gedeelte is ook een erge afknapper ja.

Voor mij zou het een afknapper zijn, maar ik hou dan ook van jongens die fatsoenlijk kunnen praten/schrijven. :slightly_smiling_face: Ik zou het trouwens ook leuker vinden als ik een bijnaam kreeg die iets voor ons beiden betekent, iets dat doet herinneren aan een speciaal moment. Niet iets dat zijn vrienden zeggen omdat ze je naam niet kennen.

hee kan erger, ik had 1 jonge die ik nog nooit gezien had die me na 2 dagen als zijn vriendin vroeg 0.0 over de telefoon :pensive:’. had het de volgende dag uitgemaakt omdat ik die avond het alleen zei om te gaan slapen xD haha

en sinds dien belt hij me standaart om de maand :pensive:’. maar ik hang nu elke keer op als hij belt, maar ik weet nooit als hij belt want elke keer is zijn nummer kennelijk anders >.>. geloof me dit is gewoon irritand en grappig te gelijk xD

ik vind het wel beetje apart ja haha, maar ik zou hem wel nog een kansje geven hoor, hihi