Wat vinden jongens sexy?

Wat vinden jongens volgens jou sexy aan een meisje?

Als we een string aan hebben. Haha.

ALs je een een mooie lichaam hebt en als je dan een bikini aan hebt :stuck_out_tongue: En als je goed kan dansen…

ja of als je tieten uit je shirt hangen (x

Ow ja tuurlijk!
Bedankt voor de tip xDxD

Dat verschild per jongen.
De ene vind het ordinair als jij je string te hoog hebt, en andere jongens vinden dát juist sexy. Denk zelfvertrouwen bij een meisje.

jaa dikke tieten vinden de meeste ook altijd helemaal geweldig…
meestal vinden ze volgens mij altijd van die domme sletjes leuk van die kei populaire meiden allemaal merk kleding en dat soort dingen
=o wacht dat vinden ze niet sexy volgens mij maar alleen maar leuk x’D hmm maar ik heb geen idee wat ze sexy vinden

haha up.

mooie lingeriesetjes
&& korte rokjes/jurkjes (niet té kort)

Volle billen,

en was bij een vriend en t was daar ZO warm… dus had een broekje aan getrokken (sportbroekje) en had een string aan, ik dacht dat binnen 1 minuut wel 10 x minstens aan mn bil werd gezeten :stuck_out_tongue:

lange (bruine) benen denk ik XD

Van dat lange zwiephaar,
diep uitgesneden topjes…

als je gewoon jezelf bent denk ik =)
mooie lingerie (voor je vriend natuurlijk)

:confused:

zandloperfiguur

ennuhm, over dat lange zwiephaar… ik denk dat het ligt aan het model van je haar… ik heb namelijk wel eens lang haar gezien, wat gewoon hangt en niet mooi is :stuck_out_tongue_winking_eye: en ik denkook niet dat jongens dat sexy vinden

ja wat ze hierboven al zeggen. Jongens kijken meestal eerst naar de borsten en je kont.

uhm, kontje?

Lekker kontje hahah, kant vinden ze ook vaak sexy iig in je lingerie;) haha. Hoge hakken… Voorde rest ligt het aan de persoon. Bij de ene de haren, ander de lange benen, de ander weer sprekende ogen. whaaa weet jij 't. we moeten het ze is vragen haaha.

het klikklakken van een paar pumps!