Wat vinden jongens sexy kleding?

Hoi ik ben beetje verliefd op een gast bij mij op school,
en ik wil een beetje indruk op hem maken (zodat hij opgewonden raakt van mij :flushed: )
We hebben al heel vaak leuke gesprekjes gehad. De laatste tijd knipoogt hij heel lief naar me als hij langsloopt. En ik wil (klinkt raar) hem opwinden m.b.v sexy kleding. Maar het is nog geen korte-rokjes weer.
Iemand suggesties?

x

Ehm. Ik weet niet of school helemaal de juiste plek is om iemand die je niet goed kent opgewonden te maken. En al helemaal niet met sexy kleding. Je beseft hopelijk wel dat iedereen dan kan zien dat je “sexy kleding” aanhebt? Misschien maak je dan onbedoeld wel heel wat meer jongens opgewonden - heb je straks allemaal kerels achter je aan.

ja klopt, maar ik bedoel meer
 ja hoe zeg je dat
 Kleding dat normaal is en tegelijk sexy is.

Als jij kleding draagt waar je je fijn in voelt en er verzorgd uit, straal je meer zelfvertrouwen uit en dat is tegelijk best wel sexy volgens mij.

Dus in het kort gezegd je wilt gewoon dat hij je op school neemt?

Ik vind school niet echt de plek waar je op iemand indruk gaat maken/opwinden d.m.v. sexy kleding.
Misschien wat meer met 'm omgaan, lachen, praten en het gezellig hebben, zodat hij niet op je sexy kleding valt, maar op je innerlijk?

nee
 kijk, ik wil absoluut niet in bikini naar school komen ofzo.
Gewoon iets waardoor ik opval bij hem. Bijv. v-hals maar dan iets anders.

Errhhmm ik zal maar even spreken namens iedereen met een gezond verstand: dit is geen goed idee.

Leer eerst maar eens de definitie van elkaar opwinden, had het dan verwoord naar indruk op hem maken. Maar niet om hem extra op te winden zo dat je plotseling bij hem opvalt wtf.
Ik zal zeggen zoek contact met hem.

Je valt al op bij hem aangezien hij lief naar je knipoogt en leuke gesprekjes met elkaar hebt

Ga naakt

Als hij jou leuk vind, dan vind hij jou ook leuk met je normale kleding aan. Als je indruk op hem wil maken, dan moet je gewoon jezelf zijn. Alleen maar indruk proberen te maken door sexy kleding te dragen vind ik zelf nogal oppervlakking

Ik neem aan dat toen hij je aandacht gaf op school je niet in een SM-pakje met decolleté bent gegaan?

Blijf gewoon jezelf! Je valt blijkbaar al goed op bij hem, ik denk juist dat hij je leuk vindt zoals je bent :slightly_smiling_face:

Blijf vooral jezelf, en idd gewoon kleren waar je je goed en zelfverzekerd in voelt.

Dat verschilt heel erg per jongen, ik hou van korte jurkjes meer die ordinaire kant op zoals sommige dat noemen, ( dit vind ik zelf niet ) terwijl mijn vriend dat niet zo mooi vind. Die ziet me veel liever in een stijlvol jurkje of een mooie broek met saaie bruine laarzen en een blousje oid. Dus wat hij mooi vind kunnen wij niet voor je weten.

Er zijn ook bijvoorbeeld bij h&m leuke shirtjes met een beetje kant. Het is totaal niet ordinair maar wel heel mooi!

Een paar vrienden vertelden me dat ze het sexy vinden als meisjes gewoon een wit blouseje aanhebben (die dan een beetje doorschijnt) en dan gewoon een strak zwart hemdje daaronder. Ook vonden ze een strakke rok, maar wel tot je knie, wel sexy.
Ik denk dat ze het gewoon leuk vinden om iets te zien, maar dan ook wel iets aan de verbeelding over te laten zegmaar. Want inkijk vinden ze dan weer niet zo leuk, maar dit is natuurlijk weer verschillend per jongen, meisjes vinden ook niet allemaal hetzelfde sexy bij jongens.

Draag waar je je zelf goed en zelfverzekerd in voelt, want dat is pas sexy.

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Ik denk dat de meeste mensen ‘sexy’ verwarren met ‘ordinair’
 Natuurlijk wil ze - tenminste, daar ga ik van uit? - niet ordinair overkomen bij die jongen. Misschien kun je meer kant dragen, je hebt van die shirtjes met bijv. kanten mouwtjes. Wat ook leuk is zijn die truitjes met blote schouders, dat is niet ordi maar wel mooi en sexy. Hakken erbij zijn ook leuk, maar zorg wel dat je erop kan lopen. En het belangrijkste: straal zelfverzekerdheid uit!