Wat vinden jongens sexy aan meisjes?

Ik kan zo een heleboel dingen opnoemen die wij sexy vinden aan jongens, maar welke dingen vinden jongens nou sexy die meisjes doen?
xox

tietuh

xox

en billen

Misschien moet je het is aan een jongen vragen ofzo? :’)

Mijn vriend gaat voor mijn billen.

maar misschien niet aan die bodybuilders die nu op girlscene ‘rondlopen’ :wink:

Benen, borsten, billen.

Uitstraling, zelfvertrouwen. En het verschilt ook per jongen trouwens.

Niet meer en niet minder. Ik denk alleen dat elke jongen wel op borsten en billen valt.

Dat is hetzelfde als liefde bedrijven zonder liefde.
Als je geen “leuke,lieve,gezellige” uitstraling hebt kom je niet ver ( mijn mening)

---------------------------------------------------------------------------
En moderator jij bent echt zielig, je band mij en niet all die eikels van een “bodybuilders”
Terwijl ik hier met een serieus probleem kwam?

MODS KENNEN NIET BANNEN

Zelfverzekerdheid (niet te verwarren met arrogantie. Arrogantie is fucking lelijk).

lmao

Hoezo?

^iemand zit zich hier helemaal druk te maken. kom jij aan; Mods kennen niet bannen

XD

Ja maar hij ze dat in letterlijk elke reactie neer :zp

Ik snap je reactie niet? Ik zeg dat het voor elke jongen verschilt. En verder dat ik denk dat elke jongen wel op borsten en billen valt, gewoon omdat dat volgens de evolutie ‘zo hoort’.

ik snap hem ook niet hoor. En met een leuke uitsraling alleen kom je ook niet ver…dat is ook geen liefde. Er moet een klik ofzo zijn.

jonguhhh dat was expres :'D

uhhh mooie rondingen? ik heb ooit een jongen horen zeggen: ik snap echt niet hoe mensen een jongenslichaam mooi kunnen vinden, dat is zo vierkant…