Wat vinden jongens fijn aan vingeren?

Wat is de reden voor een jongen om dit te doen bij een meisje?
Het klinkt heel direct maar ik snap het niet echt :cold_sweat:

Omdat het ook fijn is om een ander te laten genieten. Seks is geven en nemen, niet alleen maar denken om je eigen genot.

De meeste jongens doen het om de vrouw te laten genieten, en veel worden er zelf ook opgewonden van. Zo vinden veel vrouwen het ook leuk en opwindend om de man oraal of met de hand te bevredigen. Daarnaast is het gewoon fijn om elkaar te kunnen laten genieten!

‘wat vinden vrouwen fijn aan aftrekken’ zelfde vraag, zelfde antwoord. :wink: :wink:

Ik denk dat een jongen ook wilt dat het meisje geniet, ook ziet hij graag dat een meisje aan het genieten is :slightly_smiling_face:

Ze vinden het fijn om de vrouw te zien genieten. Net als dat wij aftrekken en pijpen nou ook niet echt als hobby zien meestal, doe ik het wel met plezier vanwege hem.

+ vaak zorgt het er voor dat een vrouw nat word beneden. Hierdoor wordt de seks makkelijker en minder pijnlijk voor het meisje

Ik vroeg het aan mijn vriendje en hij zei dat het erg fijn aanvoelt omdat het zacht er warm is. Daarbij is het voor hem heel erg opwindend als ik opgewonden wordt als hij het bij mij doet. Soort van trotsheid of macht…