Wat vinden jongens eigenlijk van taillerokjes?

Ik vraag me de laatste tijd af wat jongens nou eigenlijk van taillerokjes vinden.

Een vriendin van mij zei dat veel jongens het lelijk vinden, maar ik kan me dit eigenlijk bijna niet voorstellen. Als je het leuk combineert is het toch gewoon mooi? Een jongen uit mijn klas zei vandaag dat hij het superleuk vind dat ik me anders kleed dan anderen (ik draag váák taillerokjes).

Maar nu twijfel ik dus. Hebben jullie ooit jongens hun mening horen geven over taillerokjes? En wat zeiden ze dan?

En al heb je ze er niet over horen praten, wat denk je dan dat ze vinden?

ik weet niet, heb ze er nooit over horen praten eigenlijk. maar bij ons op school loopt er ook bijna niemand in taillerokjes.

Mijn vriend vind het leuk, zegtie ;p
and i loooove it.

Ik heb een heleboel jongens als vrienden, maar geloof me.
De meeste jongens zien niet eens het verschil tussen een taillerok en een gewone rok.
Dus toen ik het ze vroeg zeiden ze dat het ze helemaal niets uit maakte.
Trouwens, even nog wat informatie, heel vaak maken wij ons verschrikkelijk druk over wat we aanhebben en dat we denken dat het allemaal niet zit. Maar meestal zíén de meeste jongens het niet eens.
Dus over die taillerok, volgens mij maakt het ze echt helemaal niets uit.

Ik heb nu toevallig ook een taillerokje aan x]

Maar eigenlijk weet ik het ook niet, nooit specifiek gevraagt of gehoort. Maar rokjes zijn rokjes en zichtbare benen… ja daar kijken jongens wel naar.

Ja mijn vriend vind het ook heel leuk, maarja ik vraag me dus af: stel ik was dus wel single en ik draag taillerokjes, of jongens dan denken van: nee die hoef ik niet, taillerokjes zijn lelijk. Ofzoiets. Ja ik weet niet maar ik ben echt benieuwd wat ze denken!

Volgens mij vinden de meeste jongens het niet zo mooi, maar daar zou ik me niks van aantrekken

Ik zal het bericht ook eens op het egf posten :-p

wat is dat voor een rare vraag? :’)

@ first; would you even care?
en ten tweede; weten wij veel? :’)

‘en ten derde’ : wat is dit nou weer voor reactie ?

Een hele normale!

Nee maar even serieus? Wat een vraag XD

De vriend van me zus is er gek op! Ik draag zelf ook af en toe taillerokjes. Laatst had hij voor haar een taille rok en een colbert gekocht omdat hij het zat was dat ze altijd spijkerbroeken draagt.

Ik vind het geen rare vraag. Is teminste wat anders dan topics met ‘in welk gaatje moet ik mijn tampons duwen?’ of weet ik veel. Ik was er gewoon benieuwd naar, kan toch?

miauw.

Als je het mooi combineert maakt het hun volgens mij echt niet uit hoor.

Hahaha, ja dat kan ^^

Mijn vriend zegt dat ie het ‘kanker lelijk’ vind. Maarja smaken verschillen, als je het zelf mooi vind waarom niet? ^-^

hoi

Ik zou het niet weten.
Nu je er over begint, ik ben best wel benieuwd.
Niet heel veel meisjes op myn school dragen taillerokken.

oja, het moet natuurlijk wel goed gecombineert zijn,
en het ligt er ook aan hoe het rokje eruit ziet.