Nou de titel zegt het al wat vind jou vriendje schattig aan jou.
Mijn vriendje vind mijn wangen schattig als ik lach, het kuiltje in mn wang en hoe ik heel verlegen wegkijk als hij me aanstaard
Haha, ik denk dat ik hem schattiger vind dan andersom… Maar hij vind me geloof ik schattig als 'ie me kietelt haha!
Hij vindt het schattig dat ik een klein mondje heb. En hij vindt me schattig als ik slaap haha, laatst was zijn bed afgehaald en nog niet opgemaakt en toen lag ik erin, onder een dus witte deken en op een rood hartjeskussen dat ik hem gegeven had, en daar heeft ie toen een foto van gemaakt en overal als achtergrond gezet en hij laat die foto aan iedereen zien en dan zegt ie van “kijk dan hoe schattig ze is! net een engeltje” En hij vindt het schattig dat ik 30 cm kleiner ben.
Hij vindt het leuk dat ik snurk ( ': (haha echt té erg)
Dat ik lief lach, en als ie mij kietelt, dan knor ik heeeeeeeel hard. En dan schiet ie zelf ook in de lach… ( ':
oh en dat ik volgens hem een klein kaboutertje ben…
Ahw, ik wil ook een vriendje die mij schattig vindt. En dan schattige dingen meemaken! (:
Als ik gaap.
Dan komt er zo’n hoog piepje uit, en dat vond ie altijd zo lief klinken
Mijn wipneus en he feit dat ik klein ben …
m’n crush dan
die vind het schattig dat ik zo klein ben, niet dat ie zelf erg groot is maar oke :")
dat ik hele grote ogen heb en bolle wangen
Dat ik rode appelwangetjes heb
Dat ik zo onhandig ben…
Hij zei zo ik vond je leuk en ben verliefd geworden op je trekjes, vooral je onhandigheid ;p
Dat ik klein ben XD?
Hij vindt het schattig als ik lach en als we tegen elkaar staan dat ik kleiner ben dan hem
Hmmm. volgens mij wel alles… me lach, ogen, haar, manier van praten enz
Volgens mij ook het feit dat ik klein ben…
(en hij echt een heel stuk groter…)
Niets, want ik heb geen vriendje en ik ben depressief :3
Hij zegt:
- Je super mooie lach
- En als je je schouders optrekt en giechelt
Mijn lengte, ik ben namelijk zo’n twintig centimeter korter dan hij en de geluiden die ik maak als hij me kietelt. Dan piep ik nogal. (A)
Ik wil niet arrogant overkomen, maar hij vindt mijn gezicht (pop-achtig) en gedrag heel schattig (:
Hij vindt het schattig dat ik allemaal rare trekjes heb en dat ik gewoon een beetje vreemd ben xD