Wat vind jij?

Ik zag door girlscene de site van Nelly en ik ging er op kijken en ik vind dit jurkje dus heel leuk:

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/917120-0047?$productPress$

maar mijn vader vindt het een hoeren jurk, en ik ben nu best wel benieuwd naar jullie mening, dus wat vinden jullie ervan ?

Ik vind ´m wel leuk, maar net iets té voor naar school.:slightly_smiling_face:

Ik begrijp wel dat hij het zegt, maar als jij het bijvoorbeeld combineert met een lekker oversized vest, een dikke panty of maillot en stoere laarzen er onder is er niks ordinairs aan. Zoiets zou ik echt niet met pumps gaan dragen.

haha ! ja het is ook meer voor feestjes of uitgaan die richting ! :stuck_out_tongue:

Als je dikke panty en vest er over heen doet oké, maar zoals op het plaatje vind ik het te bloot, ook voor uitgaan.

^Inderdaad. Ik heb nu echt het gevoel dat iemand het zo open kan ritsen je en dan naakt staat.

Moet in het ‘Is dit leuk’-topic.
Klik.

Rats en je staat in je nakie :grinning:

Oeh ik vind hem wel superleuk! Hoeft helemaal niet hoerig te zijn, als je hem goed combineert zoals hierboven al wordt gezegd!

Vind hem opzich wel leuk, hangt af van combineren . Zou ook mijn make-up enz wat sober houden als je dit draagt,kan verder perfect voor een feest/uitgaan hoor

+1

Ja alleen als ik uit ga heb ik meestal niet een vest aan :astonished: dus hoe zouden jullie dit anders nog combineren?

Emptiness:ik denk dat dit reclame is

oh maar dat is het niet haha :stuck_out_tongue: ik twijfel alleen of ik 't wel of niet zal doen en daarom vraag ik ook jullie meningen

vind 'm niet lelijk maar je zult er inderdaad snel uit zien als 'n sluttie.

verder is dit reclame, dat is niet toegestaan hier.
je zult in het vervolg dus een foto van het product moeten plaatsen

Ik vind hem erg leuk, maar niet voor het dagelijks leven nee.
Sowieso met een panty.
Voor kerst kan hij natuurlijk wel, met uitgaan ligt het eraan waar je heen gaat, een kroeg zou ik niet doen haha.

Hoezo is dit reclame? :’)
Het is hetzelfde als dat ze er een foto neerzet en er dan bij zegt dat het van Nelly is, en dan is het geen reclame?

OT: Ik vind het opzich wel een leuk jurkje, maar te bloot om met hakken en zonder vestje oid aan te doen.

Het is geen reclame.

okeee dankjulliewel hihi

Ik ga nooit uit, dus daar kan ik niet echt een oordeel over hebben, maar ik vind het een leuk jurkje en die kun je zeker dragen, ik vind het niet hoerig. Of je nou wel of geen vestje erover draagt. Draag het als het weer het toelaat gewoon zonder panty, maillot of legging, pumps eronder en blote benen kan best. Maar daarvoor is het nu te koud, als je die jurk nu wil dragen kun je er beter een vestje erover doen.

In de zomer kan dit best in het dagelijks leven, als je niet uitgaat, met leuke pumps en een leuke zonnebril.

Het is een nogal bloot jurkje, maar als je je daar goed bij voelt is dat geen probleem. Ik vind het niet te bloot en ik vind het een leuke jurk.