Wat vind jij?

Heey, ik vind het heel leuk om verhalen te schrijven dus wil ik vragen of jullie mij tips kunnen geven, en zeggen wat je ervan vind:)
Hieronder staat het begin van een verhaal waar ik pas aan begonnen ben:

‘Je bent een fout! Je bent één grote fout! Je verpest ons leven!’ Zei hij met een dreigende blik.
‘Wat weet jij nou van mij? Je denkt dat ik een groot dom mens ben!’
‘Een dom mens? Je bent geen dom mens, je bent een dom dier, een ezel! Zo dom als een ezel ben je!’ Zijn blik werd nog dreigender
Toen hield ik het niet meer, ik rende naar boven en sloeg mijn kamer deur dicht.
‘Ik haat je!’ Riep ik er nog achteraan. Ik haatte hem, ik haatte hem echt. Hij behandelde mij als een slaaf. Pak dit, pak dat. Ik vroeg me vaak af hoe mijn leven zonder hem zou zijn, als mam gewoon met pap getrouwd was geweest. Pap was de leukste vader die je je maar kon wensen. Als klein kind ging ik altijd met hem voetballen, we gingen naar het veldje voor het huis en schopte de bal over naar elkaar. Het klinkt misschien saai, maar we hadden de grootste lol. Het was voor mij dus ook een grote schok toen mam vertelde dat hij ging verhuizen, maar niet gewoon verhuizen, verhuizen naar Parijs. Ik zou hem drie keer in het jaar zien, met kerst en Nieuwjaar, met mijn verjaardag en met de verjaardag van mam. Dat ging drie jaar goed, tot dat mam Evert ontmoette. Pap en mam scheidden en drie maanden later kwam Evert in huis. Mijn leven veranderde in één grote klap.

Alvast bedankt:)
Xx

Ik vind het al best goed (:

Al zou ik bij de bovenste zinnetjes ook erachter zetten “zei ik” en “schreeuwde hij terwijl hij richting mij liep en mij dreigend aankeek” bijvoorbeeld.
Verder is het “mijn leven veranderde in één grote klap”, zonder de N erachter.
Ik vind verder dat je wel een fijne manier van schrijven hebt!

Ga maar verder [:

Ben benieuwd! Misschien kun je het nog uitgebreider vertellen, want in een kort stukje heb je al best veel informatie verstrekt =) Is dit hoofdstuk 1 of een proloog? Go on…

Ik heb nog geen speciale hoofdstukken of iets dergelijks. Het volgende deel komt later!
Xx