Wat vind jij??

Hoi meiden !!

Ik schrijf een blog over een gezonde leefstijl. Ik geef schrijf artikelen, geef tips en deel recepten en sportoefeningen om makkelijk en goedkoop gezonder te kunnen leven. Natuurlijk als je gezonder leeft zul je afvallen op een gezonde manier, dus geen crashdieët! Ik ben op zoek naar jullie mening!! Met deze post wil ik geen reclame maken voor mijn blog maar ben ik gewoon op zoek naar wat jullie zouden willen weten. Misschien wil je meer weten over foodtrends als Paleo of clean eating?? Heb je geen geld voor de sportschool en heb je geen zin om een uur per dag te trainen maar wil je wel sporten? Woon je thuis maar wil je tips hoe je ook dan gezonder kan leven? Is brood nou goed of slecht?

Het mag van alles zijn op gebied van voeding en beweging!

LET ME KNOW!! :upside_down_face:

Liefs!

het is altijd leuk om te laten zien hoe je aan de slag kunt zonder dat je in een sportschool bezig bent. Je moet ze gaan motiveren dat ze door jou blog aan het sporten gaan! probeer ik met mijn blogartikels over sport ook.

thanks voor je reactie patricia!

IK VIND DAT JE MOET WETEN DAT DE TITEL VAN JE TOPIC NIET IN HOOFDLETTERS MAG.

En ookal noem je niet de naam van je blog in je bericht vind ik het toch enorm veel reclame gezien je duidelijk aan je naam kan zien dat je reclame voor je blog wilt maken.

Daar heb je gelijk in Denna. Ik heb het aangepast. Wel jammer dat je alleen kritiek kan geven!

Ik vind het best een zielige opmerking ‘jammer dat je alleen kritiek kan geven’
Het nodigt mensen niet uit om een reactie te plaatsen.

Verder heb ik geen interesse in meer informatie over gezond eten, ik ben van mening dat ik ruim voldoende kennis over dit onderwerp heb. Daarom heb ik geen reactie gegeven over waar ik meer over wil weten.