Wat vind jij?

Hallo!

Oke , om een lang verhaal kort te maken. Via een klasgenootje …ofja goeie vriend(15)
Heb ik wat andere jongens leren kennen(zijn vrienden) die zijn wat ouder jaar of 16/17
Ik ken ze nu ongeveer al een jaar, en ik heb met 1 van die jongens een relatie gehad. Maar we bleven bevriend, ik ben zelf 14 en nodig mijn vriendinnen altijd bij mij thuis uit gezellig blijven ook slapen, en ik heb ook wat van die jongens uitgenodigd om te blijven slapen omdat ze gewoon super gezellig zijn.
Mijn moeder vind het prima omdat ze de jongens kent.
Maar dat klasgenootje dus zijn zus vroeg net op whatsapp “waarom laat je jongens bij je slapen terwijl je 14 bent?” Ik voelde me er best naar bij toen ze dat vroeg maar achter af ook weer niet want ik doe helemaal niks met die jongens ofzo, het is gewoon de gezelligheid. Wat vinden jullie hier van? :cold_sweat:

Waar de fuck bemoeit zij zich mee :’) Je hebt gewoon een gezellige sleepover met wat vrienden waarvan een paar toevallig mannelijk zijn, lekker belangrijk. Niks van aantrekken.

Dankje, geeft me een beter gevoel!

Haha, apart. Ik zou als moeder zoiets niet toestaan.
Als jij 100% zeker weet dat het vriendschappelijk is, oke. Ik verwacht dat er wat gaat gebeuren, en ik vind het totaal niet oke dat je het doet. Als het echt vrienden zijn, oke. Maar je beschrijft ze op een bepaalde manier dat ik niet denk dat dat echt zo is.

Maar, wat kan het je eigenlijk schelen? Doe waar je zin in hebt en luister niet naar meningen van meisjes online.

Ik doe het ook wel eens! Wel altijd op een andere kamer overigs.
Ik doe het alleen als er andere meiden bij zijn. Als het niet zulke goede vrienden zijn alleen als vamwege de afstand is maar bij hele goede vrienden(ken de meeste al zo’n beetje vanaf hun 4e) uit dezelfde stad kan het ook wel eens voorkomen vooe gewoon de gezelligheid.

Niks van aantrekken, lekker doen waar je zelf zin in hebt.

bezorgt?inderdaad waar bemoeit ze zich er mee,zolang je ouders er mee toestemmen en je ouder hebben er geen moeite er mee.

aan de anderen kant je bent 14 jaar die jongens zijn wat ouder,ik zeg altijd je bent er altijd zelf erbij als er iets gebeurd.

Als je mijn dochter was geweest had ik het niet toegestaan. Jouw moeder heeft vertrouwen in jou en staat het wel toe. Je bent er zelf bij dus ik zou zeggen: make your momma proud!

Snap heel goed dat je het gewoon gezellig vind als ze blijven slapen, dat kan. Maar als je mijn dochter was zou jij lekker in je eentje in je kamer slapen.

Mijn moeder zou het nooit goed vinden maar jullie zijn natuurlijk wel met wat meerdere. Die zus moet zich nergens mee bemoeien en zoals jij zegt, het is alleen maar vriendschappelijk.
Niks van aantrekken dus.

Ik snap het probleem niet, wat is er erg aan bedoel ik? je hebt een vriendengroep met jongens en meiden, ze blijven slapen, het is een hele groep alsof er dan ineens iets gaat gebeuren :’)

dus nee het is niet raar

Ik had op mijn 14e ook gewoon slaap feestjes waar ook jongens kwamen hoor…

Niks van aantrekken!